Торговельний центр під патронатом Президента

05.01.2012
Торговельний центр під патронатом Президента

Тут Янукович зможе і приземлитися, і відпочити. (Фото Юрія САПОЖНІКОВА.)

Восени 2010 року інформаційний простір сколихнула хвиля: біля Паркової дороги, Маріїнського парку, одразу за оглядовим майданчиком, розпочалося масштабне засекречене будівництво. Головний здогад: тут зводять вертолітний майданчик для Президента Януковича — його ж незабаром підтвердив і глава адміністрації Президента. Сергій Льовочкін пояснив: виявляється, Віктор Федорович «дуже чутливо реагує на необхідність обмеження руху під час проїзду офіційних осіб», тож вертоліт як основний транспортний засіб, що доставлятиме Януковича на робоче місце, — оптимальний варіант. А Євген Червоненко, колишній заступник міського голови Леоніда Черновецького, похизувався, що саме він порадив Президентові пересісти на гвинтокрил. За його словами, це дешевше, аніж мати кортеж, та й безпечніше — мовляв, «терористи на землі краще знають, яким маршрутом хто їде». Хоча охорона самого об’єкта навіть через місяць після таких заяв запевняла «УМ», що будувати не будуть — просто відбувається укріплення схилу.

Відтоді роботи навпроти будинку на Парковій дорозі, 7 ведуться майже без вихідних. У компанії «Основа–Солсіф», котра, як виявилося, займається зведенням майданчика, заявляють, що літати Президент зможе вже в лютому–березні, будівлю засклять, а перед нею висадять квіти. Однак в Управлінні держохорони «Українській правді» зазначили, що, оскільки вимоги до охорони вищих посадових осіб стали суворішими, з «вертолітною справою» поки що не поспішають.

А минулої середи з’ясувалося, що об’єкт значно масштабніший, ніж можна було припустити. В інтернеті, у жж–спільноті interesniy–kiev користувач artemco виклав креслення «Об’єкта інженерної та транспортної інфраструктури в районі Паркової дороги в м. Києві», зазначивши, що працівник, який їх надав, наполегливо просив лишитися анонімом.

Проект передбачає аж 84 приміщення в 4–поверховій будівлі, багато з яких планується використовувати як розважальні заклади. На першому поверсі облаш­тують паркінг на 156 автівок, на четвертому — два майданчики для вертольотів, усе решта — для розваг, швидше за все, VIP–персон. Там Віктору Федоровичу, який, за його ж словами, мало відпочиває, скоро таки вдасться відпочити з близькими йому людьми. Адже душі буде де розгулятися: зала кафе — на 217,5 квадратних метри, боулінг — на 290, зала активних ігор — на 722, зала ігрових автоматів — на 307, диско–бар — на 364, є навіть ролердром.

Нагадаємо, як раніше повідомляло агентство УНІАН iз посиланням на засновника компанії «Основа–Солсіф» Юрія Карпенка,  попередня вартість будівництва становить 50—60 мільйонів гривень. Гроші, зрозуміло, освоюються бюджетні.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>