Система продажу залізничних квитків модернізується у зв’язку з наближенням Євро–2012 та передачею Україні першого швидкісного поїзда виробництва Hyundai Rotem. Вiдтепер при встановленні вартості квитка на потяг у швидкісних поїздах Hyundai враховуватимуть принципи ціноутворення, що застосовують в авіації. Тобто, як пояснили «УМ» у Міністерствi iнфраструктури, продаж квитків розпочинатимуть за 90 діб iз мінімальної ціни (середня вартiсть, залежно вiд маршруту — 150 грн.), а з наближенням дня відправлення потяга квитки дорожчатимуть.
Туристичним агентствам пропонуватимуть пакети квитків, які можна буде придбати заздалегідь за вигідною ціною. Крiм того, Мінінфраструктури планує активізувати продаж квитків через інтернет. А придбати квитки у спецiальному автоматi можна буде вже через 6—8 місяців.
Перший швидкісний Hyundai, завдяки якому відстань від столиці до Харкова можна буде подолати за 3,5 години, до Львова — за 4,5 години, до Донецька — за 5,5 години, презентували 20 грудня. Відповідно до контракту, «Укрзалізниця» отримає десять нових міжрегіональних електропоїздів, кожен з яких укомплектовано дев’ятьма вагонами. Два таких поїзди прибудуть в Україну наприкінці лютого 2012 року, чотири — до початку травня наступного року. Вони з’єднають між собою чотири міста, які прийматимуть Євро.
Реакція «Укрзалізниці» на такі неочікувані нововведення поки що залишається незрозумілою: «Це ініціатива винятково Міністерства інфраструктури, от хай вони все роз’яснюють і розтлумачують», — повідомили «УМ» у прес–центрі монополіста залізничних перевезень.