Тридцять років потому

02.12.2011
Тридцять років потому

Красива жінка, як добре вино — з віком стає ще кращою. Саме такої думки дотримуються власники британської мережі магазинів Debenhams, які запросили стати «обличчям» нової рекламної кампанії 58–річну модель Джиллі Джонсон. Жінці запропонували рекламувати білизну марки Janet Reger, і Джиллі радо погодилася згадати молодість: 30 років тому саме вона була першою моделлю, яка пропагувала цей бренд.

«Я знаю Джиллі ще з часів своєї юності, бо добре пам’ятаю, як моя мама запросила її стати «обличчям» нашого бренду», — розповіла нинішня власниця й дочка засновниці компанії Janet Reger Еліза Реджер.

А Джиллі Джонсон — особа непересічна ще й з іншої причини. Вона прославилася тим, що 1975 року першою з манекенниць погодилася на топлес–фотосесію для газети «Дейлі міррор».

«Я була схвильована пропозицією Debenhams та Елізи і навіть не вагалася, даючи відповідь. Бо хочу показати жінкам, що чудово виглядати в білизні можна не лише у 20–річному віці, — каже Джонсон. — На жаль, реальних жінок, із природною зовнішністю, у рекламі зараз побачиш рідко — там правлять бал ідеальні красуні без жодної зморшки й недоліків. Тому вікових моделей майже ніхто не запрошує. Не дивно, що жінки після певного віку втрачають упевненість у собі, соромляться свого тіла... Так, у мене теж уже й живіт підвис, і шкіра не та, але це ж природно! А отже, не може бути негарним».

До слова, принаймні на фото ніякого «підвислого животика» у Джиллі не спостерігається.