Новий мен: у костюмі, перуці

09.06.2004
Новий мен: у костюмі, перуці

      У чоловіків теж інколи так буває — нічого одягнути. Або якийсь особливий привід — а в гардеробній нічого особливого. Або особливий настрій — і тоді хоч викликай шоппера, щоб вибрати з усіх можливих магазинів пару комплектів. На задоволення усіх чоловічих примх намагається працювати торгова марка VD-one, як кажуть у таких випадках — від трусів і шкарпеток до пальто. Але для пальто — не сезон, а труси, перепрошую, — одяг всесезонний, тому блок білизни був присутній і на останньому показі колекції від VD-one, який пройшов у ресторані «Орхідея» торгового центру «Мандарин».  Директор марки Валерій Родін вибрав правильну маркетингову стратегію — він влаштовує покази, щоб дати журналістам інформаційний привід написати про відкриття нових магазинів мережі у середніх містах, про перехід на франчайзінг, про торгові обороти, а свої абсолютно промислові колекції «упаковує» в такі незвичайні дефіле, що, побачивши їх, промовчати просто неможливо. І головне — він робить це регулярно.

      Bon ton усіх модних показів — запізнення на годину, тобто якщо в запрошенні стоїть 20.00, не вір очам своїм, все одно дефіле почнеться о 21-й. Поки я цього правила не засвоїла, у гонитві за пунктуальністю витратила на таксі купу грошей. От і у VD-one все було як у людей: поки ліниво підтягувалася публіка, офіціанти по гвинтових скляних сходах носили й носили усілякі суші, паштети й овочево-фруктові композиції, а перед присутніми сновигала химерна істота, обплетена штучними рослинами, із зеленим обличчям і на півметрових платформах. Цю новітню мавку винайшов відомий своїми авангардовими нахилами дизайнер Олексій Залевський, який був постановником шоу (нагадаю, що попереднє шоу марки, дуже стильне, робив хореограф Дмитро Коляденко). Залевський освоїв багато різних матеріалів — клейонку, килимки з ведмедями, памперси, прокладки, тепер у хід пішла штучна рослинність. Поки гості снували біля столів, а мавка снувала між гостей, відв'язний балет Freedom танцював агресивну пристрасть, якісь жорстокі ігри чоловіків і жінок. Потім на підсвіченому скляному подіумі з'явилася Сніжана Єгорова, прочитала з прес-релізу, що в колекції буде образ newman, і для цього ось новітнього сучасного чоловіка VD-one приготувала три блоки одягу — вуличний одяг, білизна і ділові костюми. Повсякденний одяг для міста від VD-one гранично простий і здебільшого льняний — льняні сорочки, брюки, піджаки розбавлені трикотажем, футболками з олімпійським ведмедем 1980 року. Про чоловічу білизну довго розводитися не будемо, тим більше ніяких революційних ідей дизайнери марки не запропонували — традиційні кольори чорний і білий, гульфіки на своїх місцях, труси у жанрі плавки і шорти, ну а моделі, звичайно, свій тестостерон демонстрували у найвигідніших ракурсах. І Оля Горбачова з Юрієм Нікітіним, і Євгенія Губська із дружиною Євгена Мітюкова, і екс-телеведучий Олександр Гончаренко, і Влада Литовченко, і телезірки з «Перехрестя кохання» Катя і Паша очей від подіуму відірвати не могли. Третій блок, ділового одягу, із традиційними відіванівськими середньоєвропейськими елегантними костюмами для молодих амбітних клерків, веселковим набором сорочок і прогресивними краватками теж, очевидно, ажіотажу не викликали б, якби не перуки на моделях і не музика, під яку вони гордовито дефілювали — класика шансону «Владiмiрский централ». Гумор Залевського оцінили — свої оплески він зірвав, утім і затія стиліста показу Світлани Вольнової з перуками теж вдалася. В кінці розіграли уїк-енд у Парижі, запечений у тістечко, і оскільки переможець виявився не підставним — зі своєї братії, журналістської, всі ще раз зааплодували по-чесному.

      Тепер цікаво, хто наступний буде постановником шоу для VD-one?

Валентина КЛИМЕНКО.

Фото Юрiя САПОЖНИКОВА.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>