У чоловіків теж інколи так буває — нічого одягнути. Або якийсь особливий привід — а в гардеробній нічого особливого. Або особливий настрій — і тоді хоч викликай шоппера, щоб вибрати з усіх можливих магазинів пару комплектів. На задоволення усіх чоловічих примх намагається працювати торгова марка VD-one, як кажуть у таких випадках — від трусів і шкарпеток до пальто. Але для пальто — не сезон, а труси, перепрошую, — одяг всесезонний, тому блок білизни був присутній і на останньому показі колекції від VD-one, який пройшов у ресторані «Орхідея» торгового центру «Мандарин». Директор марки Валерій Родін вибрав правильну маркетингову стратегію — він влаштовує покази, щоб дати журналістам інформаційний привід написати про відкриття нових магазинів мережі у середніх містах, про перехід на франчайзінг, про торгові обороти, а свої абсолютно промислові колекції «упаковує» в такі незвичайні дефіле, що, побачивши їх, промовчати просто неможливо. І головне — він робить це регулярно.
Bon ton усіх модних показів — запізнення на годину, тобто якщо в запрошенні стоїть 20.00, не вір очам своїм, все одно дефіле почнеться о 21-й. Поки я цього правила не засвоїла, у гонитві за пунктуальністю витратила на таксі купу грошей. От і у VD-one все було як у людей: поки ліниво підтягувалася публіка, офіціанти по гвинтових скляних сходах носили й носили усілякі суші, паштети й овочево-фруктові композиції, а перед присутніми сновигала химерна істота, обплетена штучними рослинами, із зеленим обличчям і на півметрових платформах. Цю новітню мавку винайшов відомий своїми авангардовими нахилами дизайнер Олексій Залевський, який був постановником шоу (нагадаю, що попереднє шоу марки, дуже стильне, робив хореограф Дмитро Коляденко). Залевський освоїв багато різних матеріалів — клейонку, килимки з ведмедями, памперси, прокладки, тепер у хід пішла штучна рослинність. Поки гості снували біля столів, а мавка снувала між гостей, відв'язний балет Freedom танцював агресивну пристрасть, якісь жорстокі ігри чоловіків і жінок. Потім на підсвіченому скляному подіумі з'явилася Сніжана Єгорова, прочитала з прес-релізу, що в колекції буде образ newman, і для цього ось новітнього сучасного чоловіка VD-one приготувала три блоки одягу — вуличний одяг, білизна і ділові костюми. Повсякденний одяг для міста від VD-one гранично простий і здебільшого льняний — льняні сорочки, брюки, піджаки розбавлені трикотажем, футболками з олімпійським ведмедем 1980 року. Про чоловічу білизну довго розводитися не будемо, тим більше ніяких революційних ідей дизайнери марки не запропонували — традиційні кольори чорний і білий, гульфіки на своїх місцях, труси у жанрі плавки і шорти, ну а моделі, звичайно, свій тестостерон демонстрували у найвигідніших ракурсах. І Оля Горбачова з Юрієм Нікітіним, і Євгенія Губська із дружиною Євгена Мітюкова, і екс-телеведучий Олександр Гончаренко, і Влада Литовченко, і телезірки з «Перехрестя кохання» Катя і Паша очей від подіуму відірвати не могли. Третій блок, ділового одягу, із традиційними відіванівськими середньоєвропейськими елегантними костюмами для молодих амбітних клерків, веселковим набором сорочок і прогресивними краватками теж, очевидно, ажіотажу не викликали б, якби не перуки на моделях і не музика, під яку вони гордовито дефілювали — класика шансону «Владiмiрский централ». Гумор Залевського оцінили — свої оплески він зірвав, утім і затія стиліста показу Світлани Вольнової з перуками теж вдалася. В кінці розіграли уїк-енд у Парижі, запечений у тістечко, і оскільки переможець виявився не підставним — зі своєї братії, журналістської, всі ще раз зааплодували по-чесному.
Тепер цікаво, хто наступний буде постановником шоу для VD-one?
Валентина КЛИМЕНКО.
Фото Юрiя САПОЖНИКОВА.