Такий конкурс проводиться другий рік поспіль під патронатом Асоціації журналістів «Туристичний прес–клуб України» та Національного туристичного офісу України. Фотографії, відібрані до участі в конкурсі, на думку організаторів, допоможуть мандрiвникам побачити Україну в якісно новому, привабливому світлі. Самі ж учасники прагнуть відкрити ще не вивченi, не «розкрученi» iсторичнi об’єкти та ландшафти. «Кожен журналіст, кожна творча особистість у рамках проекту прагне якомога ширше реалізувати і розкрити свій задум. Це сприяє і задоволенню базових вимог конкурсу: фотографії повинні бути цікавими, викликати у глядачів не тільки емоції, а й бажання подорожувати Україною. Основна мета конкурсу — сприяти розвитку внутрішнього туризму, дати українцям зрозуміти, що і у власній країні можна гідно відпочити, і, звісно, привабити гостей із–за кордону», — розповідає голова Асоціації журналістів «Туристичний прес–клуб України» Ігор Слісаренко.
Умови конкурсу, як зазначають організатори, не є надто суворими для учасників. До розгляду прийматимуть світлини, відзняті будь–якою камерою, але якість знімків повинна бути високою. Єдині суворі вимоги полягають у тому, що кожен учасник може надіслати не більше 10 власних фотографій розміром 60х40, що відображають туристичний потенціал України. Дата зйомки не повинна перевищувати два роки.
Минулого року на розгляд журі було представлено більше 400 фотографій професійних журналістів та аматорів, з яких було визначено 37 кращих, вони й увiйшли до каталогу виставки «Україна туристична» (три з них «УМ» вибрала як ілюстрацію до цього матеріалу. — Ред.)
Цього року самою лише підсумковою виставкою переможців, відкриття якої відбудеться у столиці наприкінці листопада, фотоконкурс не завершиться. Кращі роботи будуть представлені на виставках у Росії та Ізраїлі, а також під час Євро–2012 у Києві. «Такий самобутній і корисний проект не зможе не привернути увагу туристів під час Євро. Фотоформат конкурсу на підтримку розвитку української культури робить проект незвичайним, популярним», — переконаний представник одного з партнерів і спонсорів конкурсу, начальник відділу зв’язків iз громадськістю та внутрішніх комунікацій «Райффайзен Банк Аваль» Леонід Зябрев.
Упродовж відбіркового етапу всі фотографії щодня викладатимуть на інтернет–сайтах для того, щоб за них голосувала широка аудиторія. Думку iнтернет–користувачiв буде враховано при роботi журi.