Фотокраїна

04.10.2011
Фотокраїна

Андрій Захарін. Музей «Київ у мініатюрі».

Такий конкурс проводиться другий рік поспіль під патронатом Асоціації журналістів «Туристичний прес–клуб України» та Національного туристичного офісу України. Фотографії, відібрані до участі в конкурсі, на думку організаторів, допоможуть мандрiвникам побачити Україну в якісно новому, привабливому світлі. Самі ж учасники прагнуть відкрити ще не вивченi, не «розкрученi» iсторичнi об’єкти та ландшафти. «Кожен журналіст, кожна творча особистість у рамках проекту прагне якомога ширше реалізувати і розкрити свій задум. Це сприяє і задоволенню базових вимог конкурсу: фотографії повинні бути цікавими, викликати у глядачів не тільки емоції, а й бажання подорожувати Україною. Основна мета конкурсу — сприяти розвитку внутрішнього туризму, дати українцям зрозуміти, що і у власній країні можна гідно відпочити, і, звісно, привабити гостей із–за кордону», — розповідає голова Асоціації журналістів «Туристичний прес–клуб України» Ігор Слісаренко.

Умови конкурсу, як зазначають організатори, не є надто суворими для учасників. До розгляду прийматимуть світлини, відзняті будь–якою камерою, але якість знімків повинна бути високою. Єдині суворі вимоги полягають у тому, що кожен учасник може надіслати не більше 10 власних фотографій розміром  60х40, що відображають туристичний потенціал України. Дата зйомки не повинна перевищувати два роки.

Минулого року на розгляд журі було представлено більше 400 фотографій професійних журналістів та аматорів, з яких було визначено 37 кращих, вони й увiйшли до каталогу виставки «Україна туристична» (три з них «УМ» вибрала як ілюстрацію до цього матеріалу. — Ред.)

Цього року самою лише підсумковою виставкою переможців, відкриття якої відбудеться у столиці наприкінці листопада, фотоконкурс не завершиться. Кращі роботи будуть представлені на виставках у Росії та Ізраїлі, а також під час Євро–2012 у Києві. «Такий самобутній і корисний проект не зможе не привернути увагу туристів під час Євро. Фотоформат конкурсу на підтримку розвитку української культури робить проект незвичайним, популярним», — переконаний представник одного з партнерів і спонсорів конкурсу, начальник відділу зв’язків iз громадськістю та внутрішніх комунікацій «Райффайзен Банк Аваль» Леонід Зябрев.

Упродовж відбіркового етапу всі фотографії щодня викладатимуть на інтернет–сайтах для того, щоб за них голосувала широка аудиторія. Думку iнтернет–користувачiв буде враховано при роботi журi.

  • Віктор Леоненко: Навіть нічого не можеш — виходь на поле й бийся!

    Урочисто­святковий настрій, що панував у країні­господарці Євро­2012, дозволив уболівальникам безболісно пережити невихід із групи команди Олега Блохіна. І якщо в Росії аналогічний результат збірної призвів до кадрових змін (президент РФС Сергій Фурсенко подав у відставку), то в Україні все залишилося, як і було.

    По суті, як по ходу, так і після чемпіонату Європи «синьо­жовті» уникли серйозної критики. Водночас справжні знавці футболу прагнуть більшого. До таких максималістів можна віднести й колишнього гравця київського «Динамо» та збірної України Віктора Леоненка. >>

  • Життя після Євро

    Оцінюючи результати Євро–2012, треба відділяти футбол від політики й розрізняти країну (народ) і державу (владу). Країна чемпіонат виграла. Влада — ні.

    Чемпіонат, що з такими проблемами готувався, але успішно відбувся, засвідчив: Україна та українці — частина європейської спільноти, а не якесь «дике поле». На час Євро, зокрема в день фіналу, Київ став столицею континенту. І досить симпатичною столицею. >>

  • І навіть п’ять принців!

    У неділю до Києва, де відбувався фінал Євро, прибуло 160 чартерних авіарейсів із понад 50 країн світу. На НСК «Олімпійський» аншлагу не було — вільними лишалися більше 6 тисяч крісел. Зате ложі для VIP–гостей заповнилися під саму зав’язку. >>

  • «Не доїхала половина тих, кого ми чекали»

    Україна багато недоотримала у фінансовому плані через те, що такі збірні, як Німеччина, Англія, Голландія, не пройшли далі турнірною сіткою Євро–2012. Особливо це позначилося на українській готельній індустрії. І взагалі, якщо підсумовувати справи цієї галузі, то слід визнати, що багато готелів і хостелів відверто провалили єврочемпіонат. >>

  • Футбол без терору

    Вітчизняна спецслужба підбиває власні підсумки одразу після завершення Євро–2012 в Україні. «За висновками Антитерористичного центру СБУ, рівень терористичної загрози в Україні під час проведення фіналу Євро–2012 не змінився і був визначений, як низький, — повідомив учора керівник АТЦ, перший заступник голови СБУ Петро Шатковський. — Антитерористична система України спрацювала ефективно». >>

  • Прорив дружньої України

    У Києві чиновники не змогли «розрулити» питання туризму самотужки. Пиво, сцену, екрани та стюардів організували, а от щоб забезпечити закордонним гостям дозвілля й показати місто — то тут не обійшлося без підтримки приватників та громадських активістів. Організація «Інтересний Київ», яка вже кілька років організовує екскурсії містом, взялася за облаштування в столиці Туристичного інформаційного центру, залучивши до своєї роботи небайдужих та ініціативних людей з усієї України.

    «Півтора року тому поруч зі станцією метро «Хрещатик» ми облаштували Туристичний інформаційний центр, він якраз біля фан–зони, — розповідає директор «Інтересного Києва» Арсеній Фінберг. — Це була робота великої команди небайдужих людей».

    За його словами, кілька компаній та громадських ініціатив — ­«Оупен–Київ», «Френдлі Юкрейн», «Інтересний Київ» та структура фан–посольств УЄФА — об’єдналися, аби довести, що Україна та українці — це не расисти, живодери та жертви режиму, а передовсім гостинні, щирі люди з багатою історією та культурою. Спільними зусиллями було частково вирішено питання проведення екскурсій для туристів. Такі тури щодня безплатно проводять у центрі міста для двох груп по 20–30 людей. Крім цього, великою популярністю користувалися оглядова екскурсія на двоповерховому туристичному автобусі та екскурсії на теплоходах від Річкового порту. Взялися і за розв’язання проблеми проживання гостей Євро–2012 — ініціатива «Френдлі Юкрейн» забезпечила безплатне поселення фанів у домівки українців.

    Підбиваючи підсумки Євро у своїй царині, організатори Тури­стичного інфоцентру та активісти, що допомагають закордонним уболівальникам, розповіли про екскурсійні пріоритети «футбольних» гостей Києва та нашу перемогу в інформаційній війні. >>