На Андріївському узвозі слід запровадити обмеження руху автомобілів, а це можливо, якщо в’їзд на цю історичну вулицю буде платним. Такою ідеєю поділився позавчора з громадськістю головний архітектор Києва Сергій Целовальник. Якщо людині треба терміново проїхати, то вона платитиме за вказаними в прейскуранті цінами, а виручені гроші буде спрямовано на реставрацію Узвозу, міркує пан Целовальник. Треба лише встановити шлагбауми на початку і в кінці Узвозу і пускати автомобілі тих, хто безпосередньо тут проживає, а також машини швидкої допомоги і пожежників.
Утім захисники історичного Києва не впевнені, що платний проїзд посприяє захисту архітектурних пам’яток Увозу. «Це не найгірший вихід із ситуації, проте рівень його доцільності ще треба вираховувати: наскільки прибутки від плати за проїзд зможуть окупити реставрацію зруйнованої бруківки та пошкоджених будівель — невідомо. Крім того, людина, яка контролюватиме шлагбаум, може класти готівку собі в кишеню, і рух на Узвозі не буде меншим, ніж зараз, — висловив свої сумніви у розмові з «УМ» активіст громадської ініціативи «Збережи старий Київ» Ігор Луценко. — Андріївський узвіз, на мою думку, слід терміново перетворити у суцільно пішохідну зону. У Києві й так немає жодної пішохідної зони, люди ніде не можуть вільно ходити і насолоджуватися старовинною архітектурою».
Варто зазначити, що, за словами голови КМДА Олександра Попова, столична влада домовилася з громадськістю та мешканцями Андріївського узвозу підписати Статут вулиці. «У нас була ініціативна група, що представляє бізнесменів і художників, які працюють на Андріївському узвозі, і є домовленості, що ми основні питання щодо подальшої експлуатації цієї вулиці обговорюватимемо разом. Статут вулиці ми запропонуємо прийняти як певні правила поведінки на цій території», — запевнив пан Попов.