Вирушаючи на морську прогулянку, група кримських відпочивальників (15 громадян Росії, 10 українців і 6 білорусів) навряд чи розраховувала, що завершиться вона неочікуваним купанням. Але за 800 метрів від берегів селища Орджонікідзе (район Феодосії) їхній прогулянковий катер, несподівано добряче «сьорбнувши» одним боком води, буквально за лічені хвилини пішов на дно. І ні тобі рятувальних жилетів, ні плавзасобів поруч.
І все ж людей не охопила паніка. Як повідомляє прес–служба кримського управління МНС, один із пасажирів, луганчанин, устиг надути плавальний матрац, за який одразу зачепилися кілька людей. Дехто скористався підручними речами, зокрема застебнутими сумочками, у яких зберігалося повітря. Зрештою дев’ятеро відпочивальників самостійно дісталися берега, а решту підібрали катери, які підійшли на поміч. Тож ніхто не постраждав і не звернувся по допомогу до медиків.
Проте феодосійська міліція за фактом вечірнього інциденту в бухті Двоякірній одразу порушила кримінальну справу. Підстави для цього очевидні: на катері, розрахованому на перевезення 12 пасажирів, перебувало аж 34 особи. Більше того, 35–річний капітан, син власника судна з Феодосії, за штурвалом перебував напідпитку — в його крові, за інформацією відділу зв’язків кримської міліції, виявили 0,63 проміле алкоголю, що відповідає 300 грамам вжитої горілки.
Чи убезпечені тисячі відпочивальників, які сьогодні сідають на подібні катери і човни біля кримських берегів? Відповідь зрозуміла, якщо зважити на інформацію керівника республіканського комітету транспорту і зв’язку Криму Миколи Черевкова. Його відомство минулого місяця, після катастрофи російської «Булгарії», здійснило перевірку стану водного транспорту. Але, виявляється, тільки тих суден, які мають офіційний порт, базу приписки. За словами Черевкова, з 291–суднової бази маломірного флоту дозвіл на роботу в курортний сезон отримали лише 80. «Човнів — мільйон, — пояснив пан Микола «Новому регіону». — Є ті, хто придбав човника і виходить у море незаконно. Це повноваження приморських мерів і голів райдержадміністрацій, їх контролювати».
З’ясувалося також, що жоден власник теплохода чи катера, які снують у акваторії Алушти, не має офіційного дозволу на перевезення вантажів і пасажирів. Про це агенції «Е–Крим» розповіла голова профільної комісї міськвиконкому Вікторія Плотникова.