Хто закриває за Прем’єром?

Хто закриває за Прем’єром?

Кілька днів тому довелося, як і тисячам інших нещасливчиків, їхати в неурочний час із правого берега столиці на лівий. Тобто перетинати стратегічну для всього колісного автотранспорту ріку Дніпро. Південний і міст Патона традиційно «стояли», а між ними дівочою незайманістю сяяв нововідкритий і оспіваний у ЗМІ Дарницький мостовий перехід. Той самий, який «міст Кірпи», той самий, на якому під бліки фотоспалахів тричі (!!!) перерізав символічну червону стрічку український Прем’єр Микола Азаров, благословляючи транспорт у путь. Нога сама втиснула глибоко донизу педаль акселератора (для ДАІ: швидкість транспортного засобу в цей момент становила рівно 60 км/год), спрямовуючи машину на рятівну транспортну споруду. Але що це?!! Просто перед носом, мов айсберг перед «Титаніком», в’їзд на міст перегородив бетонний відбійник із намальованими на ньому червоними смужками.

На проблеми дивимось згори!

На проблеми дивимось згори!

У великому залі засідань уряду завершився ремонт. Щоправда, з усього різноманіття дизайнерських новацій, які можна було втілити у проекті ще радянської доби, зупинилися на новій ліпнині. Втім ще два приміщення для нарад урядовців закриті, а вже вони, як твердять злі язики, після ремонту постануть у всій своїй строгій, але неймовірній красі.

Всі статті рубрики