Коротке повідомлення про вбивство знаного не тільки по обидва боки українських Карпат, а й за тридев’ять земель від Верхнього Ясенова Михайла Нечая зранку минулої п’яниці багато хто сприйняв як зловісний знак. Ніч із мiсяцем уповнi, що передувала резонансному злочину, в адептів окультивізму здавна вважають «зірковим» часом для кривавих ритуалів. До такого висновку підштовхували й неодноразові натяки самого верхньоясенівського мольфара про те, що з ним, «світлим магом», ведуть постійну боротьбу «чорні чарівники».
Уранцi минулої п’ятниці на обійсті цілителя, розташованому на правому березі Чорного Черемошу, як завжди, було людно. Після шостої ранку мольфар розпочав прийом, першим запросивши молодого чоловіка, котрий, очевидно, був тут не вперше. Через кілька хвилин пацієнт вийшов на подвір’я й повідомив, що дід Михайло просив, аби хвилин iз десять до нього ніхто не заходив. Не дочекавшись виклику, наступний відвідувач зазирнув до невеличкої кімнати мольфара й побачив мертвого господаря з ножовим пораненням у шию.
«Для розкриття резонансного злочину залучили максимальні сили правоохоронців, зокрема шість кінологічних груп із собаками, задіяли спеціальний план «Перехоплення», — розповів «УМ» начальник прес–служби прикарпатської міліції, підполковник Василь Гультайчук. — Прикмети підозрюваного стали відомі завдяки перегляду відеоматеріалу столичних телевізійників, котрі цими днями знімали фільм про мольфара і на кількох кадрах зафіксували чоловіка біля намету, котрого підозрювали в убивстві».
Того ж дня під вечір 33–річного львів’янина схопили в лісовому масиві поблизу села Буковець, за шiсть кілометрів від садиби Михайла Нечая. Затриманий повідомив, що він інвалід 2–ї групи з діагнозом «шизофренія» і майже десять років провів у місцях позбавлення волі за вбивство жінки та на примусовому лікуванні у психіатричних медзакладах закритого типу.
За попередніми показами затриманого, він позбавив життя діда Нечая за те, що той сповідував язичництво й не поважав обряди та норми традиційного християнства. Нібито впродовж двох днів, що передували злочину, підозрюваний і мольфар дискутували між собою щодо цієї світоглядної проблеми. Напередодні вбивства, зізнався неврівноважений львів’янин, він усю ніч молився, і «Бог дав йому дозвіл покарати зло».