Усім добрі німецькі поїзди: зручні, швидкісні, ходять чітко за розкладом. От тільки гальмують надто голосно, що створює дискомфорт мешканцям сусідніх із залізничними станціями будинків. Дбаючи про спокій співгромадян, компанія Deutsche Bahn («Німецька залізниця») раніше зводила вздовж колій захисні екрани. Але поїзди ставали все швидшими, гальма — все «скрипучішими», тож і висоту екранів доводилося збільшувати. При цьому скарги на надмірний шум від надто чутливих німців усе одно надходили. Тому зрештою DB вирішила відмовитися від цієї практики й усунути саму причину проблеми — обладнати потяги сучасними, значно тихішими системами гальмування. Нові поїзди оснащуватимуть модерновими гальмами одразу на заводі, а на старих системи замінятимуть у ремонтних депо. Уся ця операція обійдеться «Німецькій залізниці» у 300 мільйонів євро.
«Нові гальма — це краще розв’язання проблеми, — запевняє директор Deutsche Bahn Рудігер Грубе. — Берлінський мур був заввишки 3 метри 60 сантиметрів, а ми, тим часом, будуємо звукопоглинаючі екрани висотою понад п’ять метрів. Зрозуміло, що люди не хочуть, щоб такі стіни височіли у місцевості, де вони мешкають». Передусім новими гальмами обладнають товарняки, які створюють найбільше галасу.