У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Інтернет–мережа Facebook стає дедалі помітнішою частиною суспільного життя по всьому світу, ба навіть об’єктом новин. Так, днями помилка власниці одного з облікових записів у «Фейсбуці» призвела до того, що авторка була змушена тікати від величезного натовпу, який прийшов до неї в гості.
Мешканка Гамбурга на ім’я Тесса повідомила у «Фейсбуці» про вечірку з нагоди свого 16–го дня народження. Але молода німкеня розмістила запис не там, де треба, і забула зробити його закритим. Тож запрошення прийняли 15 тисяч осіб, із них за вказаною адресою прийшли 1600!
Люди — переважно юнаки — зібралися навпроти дому Тесси, й почали, що називається, «гульбанити». Іменинниця мусила тікати з помешкання й викликати поліцію. Близько сотні поліціянтів стежили за дотриманням громадського порядку з сьомої години вечора до другої ночі. Одинадцятьох хуліганів напідпитку затримали за різні правопорушення — від завдання тілесних ушкоджень до заподіяння матеріальних збитків. «Цей захід можна сміливо вважати найбільшою неорганізованою вечіркою на честь святкування дня народження», — підсумував представник гамбурзької поліції Мірко Штрейбер.
Вища рада телерадіомовлення Франції заборонила працівникам радіо і ТБ згадувати в ефірі назви соціальних мереж Twitter і Facebook. Наглядовий орган визнав, що згадування цих інтернет–сервісів є прихованою рекламою. А будь–яка прихована реклама заборонена у Франції законом ще з 1992 року.
Відтепер телеведучим доведеться обмежуватися згадкою про соціальні мережі без зазначення їх назв. Виняток може бути зроблено лише в тому випадку, якщо сама соціальна мережа стане об’єктом новини.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>