У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Черговий прояв надмірної політкоректності: супермодель Наомі Кемпбелл має намір подати до суду на шоколадну фірму «Кедбері». Підстава — використання її, Наомі, імені в рекламі, що «грає» на згадуванні жінок шоколадного кольору.
Як пише британська газета «Дейлі мейл», у новій рекламній кампанії «Кедбері» зображена молочна шоколадка в обгортці, яка стоїть у розсипах діамантів, під гаслом: «Посунься, Наомі, в місті є нова діва».
Топ–модель, мабуть, образилася, що якийсь кондвиріб поставили вище за неї. І заявила: порівняння з шоколадом ображає не тільки її, а й усіх чорношкірих. Борці за права негрів із громадської організації Operation Black Vote підхопили хвилю праведного гніву й закликали суспільство бойкотувати продукцію відомої кондитерської марки.
Представники компанії «Крафт фудз», чиєю дочірньою фірмою є «Кедбері», вже принесли вибачення всім темношкірим і пообіцяли згорнути «образливу» рекламну кампанію.
Якщо проводити логічну лінію, то, мабуть, тепер скандалити мають усі жінки, яких називають «моя цукерочка» або порівнюють із «кров’ю з молоком». Адже й у таких паралелях можна знайти привід для образ.
До речі, Наомі Кемпбелл, котра все ніяк не побереться з російським олігархом Володимиром Дороніним, днями відзначила 41–річчя. Активною громадянською позицією в питанні расизму вона відзначалася й раніше. Скажімо, 2007 року Кемпбелл разом із кількома іншими темношкірими моделями почала кампанію проти расової дискримінації у світі високої моди.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>