Близько місяця тому «УМ» інформувала своїх читачів про початок конкурсу на найкращий логотип НСК «Олімпійський», взяти участь в якому міг кожен охочий. А вже минулого четверга органiзатори оголосили переможця. На адресу оргкомітету надійшло 273 роботи. В останню седмицю квiтня на сайті головної спортивної арени країни інтернет–користувачі відібрали шістку найвдаліших робіт. Водночас долю переможця визначило поважне журі на чолі з легендами вітчизняного спорту Сергієм Бубкою та Леонідом Буряком.
«Батьком» логотипа «Олімпійського» став 32–річний дизайнер із Бердянська Сергій Мельник. У своєму ескізі вiн зробив акцент на унікальному прозорому дахові, котрим незабаром накриють стадіон. До речі, конструюють його в Німеччині. «Мембрану я намагався передати очима глядача, який присутній на стадіоні, адже якраз зсередини вона постає у повній своїй красі», — так виглядала креативна ідея переможця. Думка журі збігалася з голосом народу, який віддав за роботу Мельника також найбільшу кількість балів.
Проте не обійшлося на урочистостях і без критики. «Я думаю, що колегіальне рішення сьогодні ми маємо сприйняти, і, можливо, доручити цьому великому журі трошки попрацювати, аби щось підправити», — заявив присутній на церемонії нагородження переможця конкурсу президент ФФУ Григорій Суркіс.
Важко сказати, що саме не сподобалося Суркісу–старшому, однак незабаром в усезнаючому інтернеті Сергiя Мельника звинуватили в плагіаті. Мовляв, лого НСК «Олімпійський» дуже схоже на міні–картинку берлінського «Олімпіаштадіону».