Пасажири, які користуються послугами столичного аеропорту «Бориспіль», отримали давно очікуваний подарунок: учора таки було звільнено з займаної посади очільника летовища Бориса Шахсуварова. Свого часу «УМ» детально повідомляла про витівки ексцентричного директора: фінансові зловживання, корупційні дії, внаслідок яких послуги в аеропорту були монополізовані, а отже, перевізникам та пасажирам вони обходилися дорожче. З ініціативи пана Шахсуварова «Бориспіль» не отримав кредиту від японських бізнесменів на розвиток інфраструктури летовища. «УМ» навіть навела факти, що пан Шахсуваров користується двома паспортами: українським та російським, а подвійне громадянство заборонено у нас чинним законодавством. Публікація у нашій газеті не сподобалася директору, і він подав на газету до суду — але не зміг навести аргументів на свою користь.
Відставку Бориса Шахсуварова прогнозували вже одразу після президентських виборів: під час виборчої кампанії очільник «Борисполя» позиціонував себе як «людину Юлі» і навіть вимагав від підлеглих всіляко любити Тимошенко та нарощувати її рейтинг. За неофіційою інформацією, віце–прем’єр Борис Колесников навіть підготував заміну «Шаху», як називали директора аеропорту, але у справу втрутилися високі геополітичні інтереси. «Шахсуваров має тісні зв’язки з російським бізнесом: свого часу він працював в аеропорту «Домодєдово», звідки його усунули на вимогу авіаційної влади — за неналежне виконання обов’язків щодо безпеки польотів, — прокоментувало ситуацію джерело «УМ». — Позиція керівництва держави змінилася після офіційного візиту урядової делегації до Москви. Простіше кажучи, за «Шаха» попросили». Відмовити проханню Москви новий уряд не зміг.
Перший дзвіночок пролунав для Шахсуварова у серпні минулого року: до його кабінету завітали слідчі Генпрокуратури. І після розмови директору стало погано. Але й цього разу чиновникові вдалося вийти сухим з води: невдовзі керівництво прокуратури повідомило, що «копає» не під Шахсуварова, а під Данилишина.
Утім наприкінці минулого тижня виявилося, що високе прохання Москви мало кінцеву «дату реалізації» — четвер 7 квітня 2011 року. Того дня, відповідаючи на запитання журналістів, Борис Колесников сказав: у нього є низка претензій до роботи аеропорту з погляду зручності для рядових пасажирів. І до директора Шахсуварова зокрема. «Домодєдово», яким він керував, це для мене не приклад», — розставив усі крапки над «і» віце–прем’єр і пообіцяв: він звільнить Шахсуварова дуже швидко. «Так швидко, що ви не встигнете надрукувати цю новину», — сказав Колесніков.
Журналісти, проте, виявилися прудкішими за чиновника. Новина з’явилася буквально одразу, а наказ міністерства інфраструктури — тільки вчора. Звільнення офіційно підтвердила прес–секретар «Борисполя»: Шахсуварова замінили на «донецького». Відтепер найбільшим українським летовищем керує Антон Волов — донедавна заступник голови Нацагентства з Євро–2012, який займався питаннями будівництва стадіонів і аеропортів, а до цього — фінансовий директор авіакомпанії «Донбасаеро».