Вітчизняні телевізійники не раз використовували для зйомок кримські краєвиди: СТБ знімає на півострові частину проекту «Танцюють всі!», на ялтинській набережній гуляли учасники реаліті «Гламурні штучки та заучки», які показували «Плюси». Але вперше у Криму, у селищі Орловка, що біля Севастополя, спеціально для спортивно–розважального шоу «Я — герой!» Новий канал разом з «Укрінбанком» та туристично–відпочинковим центром «Золотий берег» будуватимуть декорації, які після зйомок перетворяться на постійно діючий телевізійний парк розваг.
«Новий канал останнім часом усе частіше хоче «вийти з телевізора», — каже його гендиректор Ірина Лисенко. — Ще минулого року ми запустили успішну лінійку реаліті і постійно доповнюємо її. У нас багато розважальних, веселих шоу, але це той випадок, коли ми вирішили поєднати і реаліті, і розважальне шоу, і соціальне. Ми хочемо, щоб якомога більше людей по–справжньому зуміли оцінити Крим, хочемо привернути до нього увагу».
Майбутній «Я — герой!», який канал планує показувати восени, — щось на кшталт «Веселих стартів», але осучаснене шоу для цільової аудиторії Нового. У проекті змагатимуться 34 команди по 10 чоловік (7 основних гравців та 3 — запасних). Учасників «сортуватимуть» за спільними інтересами та заняттями: будуть команди, скажімо, політиків, журналістів, медиків, байкерів, ну і, звичайно, ведучих каналу, блондинок і «фабрикантів».
«Ігрові телевізійні формати завжди потребують великих, яскравих і дорогих декорацій, — уточнює головний продюсер Нового каналу Оксана Панасівська. — Донині, щоб відзняти масштабне спортивно–ігрове шоу, українські чи російські канали змушені були возити команди у Францію, в Аргентину, де є необхідні локації. Наважитися на такий складний проект нам допоміг наш партнер — «Укрінбанк», який фінансує будівництво парку». За словами голови правління банку Володимира Клименка, бюджет проекту становитиме 15—20 млн. гривень, частину яких вкладе його фінансова установа.
Тематика майбутнього парку — кіношно–телевізійна. В атракціонах, проектування яких планують закінчити наприкінці квітня, кожен зможе відчути себе Бетменом серед нью–йоркських хмарочосів чи Індіана Джонсом, що розгадує загадки древніх лабіринтів. Усі конструкції виготовлять у Києві; монтуватиме їх команда з більш ніж 100 чоловік у травні, а вже 2 червня розпочнуться зйомки, які продовжуватимуться до середини серпня — упродовж 72 днів.
«Ексклюзивний телевізійний парк розваг, сподіваємося, стане ще одним вагомим аргументом для відпочинку у Криму, зокрема Західному, — каже Володимир Бондар, засновник туристично–розважального комплексу «Золотий берег», який ще недавно був «Зірковим берегом». — Ми не ставимо перед собою завдання за чітко визначений проміжок часу «відбити» вкладене у його будівництво. Разом зійшлися банк, телебачення і кримський туристичний комплекс — що ще потрібно для пропаганди принад нашого півострова?! Хочеться правильно вибудувати стратегію розвитку регіону. Парк атракціонів буде на території нашої бази, де Новий канал минулого року проводив «Пісні моря», — це 3 гектари (уся територія — близько 10 гектарів). Фішкою стане концертний майданчик на самому березі моря».