Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44
Поки існує комерційне телебачення, воно буде відображати загальний рівень освіти та вподобань нашого народу. Проте досвід не лише Америки та країн Європи, а й звичаї Радянського Союзу, показує: саме важелі масової культури (складовою якої вже більш як півстоліття є телебачення) допомагають сформувати та прищепити масам певні цінності. Які відповідають суспільному ладу певної країни, відповідно до цього формують потреби та в повній мірі відображають їх. З огляду на це можна тільки вітати розквіт розважальних форматів на українському ТБ. Дарма, що вони здебільшого не оригінальні, а куплені в іноземців та адаптовані. Позитив варто вбачати ще й у тому, що від 2006 року вітчизняні телеменеджери перестали орієнтуватися на сітку мовлення російських телеканалів. Знімаючи форматні «Танці з зірками», «Україна має талант!» чи «Х–фактор», телевізійники роблять оригінальні проекти. Цей продукт вітчизняного виробника адаптований, як не крути, майже впритул до українського менталітету.