Відучора в Києві нарешті відкрили рух iз правого на лівий берег по Дарницькому залізнично–автомобільному переходу через Дніпро. Таким чином завершено другий із чотирьох підходів — заїжджати на міст тепер можна буде з боку Кончі–Заспи.
В урочистій церемонії відкриття взяли участь Прем’єр–міністр Микола Азаров, перший заступник міністра інфраструктури Костянтин Єфименко, генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак, начальник Південно–західної залізниці Олександр Кривопішин, а також керівники Київської міськдержадміністрації. Микола Азаров перерiзав червону стрiчку, але невдовзi сказав, що радіти рано. Треба весь комплекс запустити в експлуатацію. «У повному обсязi двосторонній автомобільний перехід, Дарницький залізничний вокзал. Словом, увесь той проект величезний, який задумували ще у 2002 році».
Із думкою Азарова погоджується і начальник відділу транспорту інституту «Київгенплан» Юрій Марков: «Ще багато роботи: немає розв’язки на лівому березі з Набережної, дорога має доходити до вулиці Привокзальної, тобто лівобережного підходу ще нема. Це тимчасовий проїзд. На правому березі розв’язку збудовано лише наполовину». За словами пана Юрія, відкриття руху на лівий берег може лише частково розвантажити автомобільний рух увечері, коли люди повертатимуться з роботи.
За інформацією прес–служби уряду, наприкінці 2011 року на Дарницькому мосту буде введено в дію ще по одному з’їзду з лівого на правий і з правого на лівий берег. У травні 2011 року планують відкрити автомобільний проїзд iз правого берега на лівий із заїздом iз боку мосту Патона, а в жовтні 2011 року — проїзд iз лівого на правий берег iз виїздом у напрямі Кончі–Заспи.
ДОВІДКА «УМ»
Замовником проектування та будівництва залізнично–автомобільного Дарницького мосту в Києві між Видубичами та житловим масивом Березняки виступила Південно–Західна залізниця, начальником якої свого часу був міністр транспорту Георгій Кірпа. Дозвіл на будівництво мосту було отримано розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2004 р.
Небагато часу минуло після початку будівництва, як уже виявили тріщини на несучих опорах, а згодом одна з опор мосту й зовсім зрушила з місця. Згідно з нормативними документами, міст мали добудувати в 2006 році. Вiн має виконувати дві функції — залізничного та автомобільного мосту. Залізнична частина складається з двох шляхів, а автомобільна — з шести смуг (по три в кожен бiк).