Приватні перевізники в Полтаві підняли ціни після того, як остання сесія міськради дозволила їм працювати за так званим «вільним» тарифом. Тож «учорашні» квитки на проїзд вартістю 1,25 гривні тепер продають по 2 грн. Такий різкий ціновий стрибок, на думку нинішніх очільників обласного центру, зумовлений тим, що їхні попередники, граючись зі своїми земляками–виборцями у популістські ігри стосовно «найдешевшого» міського транспорту в Україні, фактично прогавили кілька попередніх підвищень плати за проїзд після подорожчання пального, запчастин, зростання мінімальної зарплати тощо.
Щоправда, «покататися» в обласному центрі можна ще й за старими цінами — 75 коп. та 1 грн. Але тільки у тролейбусах та невеликих автобусах того ж таки комунального підприємства «Полтаваелектроавтотранс». Однак і його керівники вже подали «нагору» свої розрахунки необхідного підвищення вартості проїзду щонайменше на 50 копійок. Зрештою, кількість такого дешевого комунального транспорту, «підпертого» міським бюджетом, у Полтаві більш ніж обмежена, тож погоду на ринку цих послуг визначають саме приватники. Не в останню чергу тому, що згадані популістські «заморочки» попередньої міської влади фактично «добивали» й без того виснажений перевезеннями левової частки пільговиків тролейбусний парк. Нинішні провідники мерії нібито закликають відмовитися від популізму.
І водночас, скажімо, пролонговують дію усних (!) домовленостей учорашнього мера з власниками великих автобусів, яких перед останніми місцевими виборами фактично зобов’язали безкоштовно возити осіб, що мають статус «ветеран праці», тобто більшість пенсіонерів. Така безпідставно розширена кількість пільговиків змушує платити, по суті, «за того хлопця» й далеко не заможних земляків.