Транспортне «ельдорадо» триває

02.02.2011

Повідомлення прес–служби Київського метрополітену про те, що з 28 січня пенсіонерам та інвалідам доведеться платити за проїзд у «підземці», активно спростовує міська влада. «Заяви про те, що люди пенсійного віку та інваліди не будуть безплатно користуватися метрополітеном, не відповідають дійсності», — процитувала слова Олександра Попова прес–служба, щойно повідомлення про платний проїзд для пільговиків облетіло всі ЗМІ. Більше того — на офіційному порталі Київської влади запевнили: «Пільги щодо без­оплатного проїзду в метрополітені пенсіонерам та інвалідам, які не мають права на цю пільгу відповідно до чинного законодавства, надалі будуть забезпечені завдяки програмі «Турбота. Назустріч людям» як додатковий соціальний захист».

Після цього Київський метрополітен видав спростування: «Безкоштовний проїзд для пенсіонерів та інвалідів, а також інших соціально незахищених категорій пасажирів, у Київському метрополітені не скасовано. Наразі залишається дійсним перелік категорій громадян, яким відповідно до нормативно–правових актів надається право безоплатного проїзду в метрополітені».

Однак минулої п’ятниці, в день анонсованої втрати преференцій, частина пільговиків таки заплатила — ті пенсіонери, які напередодні дізналися про «обов’язкову оплату» з випусків новин. Ті, хто новин не дивився, так само проходили за своїми посвідченнями.

Учора кореспондент «УМ» перевірив: за посвідченнями на станції метро так само проходять усі пільгові категорії населення.

 

ДО РЕЧІ

Раніше КМДА планувала окремим пільговим категоріям видати спеціальні соцкартки, власники яких матимуть право на безкоштовний проїзд. У майбутньому за посвідченням зможуть їхати тільки ветерани праці, діти війни, інваліди I і II груп по зору, з ураженням опорно–рухового апарату I,II груп та їхнi супроводжуючі (пільговики, список яких визначений державою).

Усі інші, включаючи пенсіонерів, багатодітних та інші групи інвалідів і малозабезпечених, проходитимуть у «підземку» тільки за соцкарткою, кількість поїздок на якій буде обмеженою. Наразі обговорюють два варіанти: соціальні картки, які видадуть пільговикам у «соцзабезі» (на них буде 60 поїздок на місяць), або лімітовані проїзні, які також видадуть окремо.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>