НОВИНИ ПЛЮС

26.01.2011

У київських вулиць будуть паспорти

Головне управління містобудування і архітектури КМДА виступило з ініціативою створення паспортів вулиць. Це стане першим кроком до формування містобудівного кадастру. Як повідомляє прес–служба столичної мерії, у перелік першочергових об’єктів увійшли 100 вулиць і площ міста.

Документ буде включати інформацію про благоустрій і озеленення, стан фасадів будинків, інженерних мереж, дорожнього покриття, громадського транспорту, розміщення реклами, тимчасових споруд та інформаційних вивісок. Планується провести постійний моніторинг, який дасть змогу приймати рішення про проведення конкретних видів робіт, наприклад, заміни інженерних мереж, оновлення озеленення, ремонту або реставрації фасадів тощо. Вулиця Басейна — пілотний проект, на якому буде відпрацьована технологія створення паспорта вулиці.

Блокування коліс — незаконне

Київський апеляційний адміністративний суд остаточно заборонив блокування коліс автомобілів. Про це повідомляють представники громадської організації «Комітет прямої дії». «Громадські організації та юристи неодноразово називали блокування коліс і подальше вимагання грошей за зняття блокіратора злочином. Обмежувати громадян у користуванні своєю власністю (авто) можуть тільки правоохоронні органи й тільки за рішенням суду. Працівники комунального підприємства «Київтранспарксервіс», які запровадили блокування, до числа правоохоронців не належать. Проте це не завадило їм за два роки існування блокіраторів незаконно стягнути з автовласників близько 4 мільйонiв гривень», — заявили в комітеті. Тепер активісти й автовласники мають намір подавати до суду на «Київтранспарксервіс» щодо повернення незаконно стягнених коштів.

Станціям метро — нові виходи

На станціях столичного метро «Університет» і «Дружби народів» заплановане будівництво других виходів. Про це «Газете по–киевски» повідомив директор інституту «Київметротунельпроект» Віктор Яникін.

«У рамках Генплану ми запропонували зробити другі виходи ще на двох станціях. Це «Університет», вихід на вулицю Саксаганського — цей район узагалі відірваний від метрополітену, «Вокзальна» далеко, а перший вихід — на горі за Ботсадом. І на станції «Дружби народів» — на вулицю Кіквідзе», — повідомив Яникін.

КМДА закупить vip–машини

КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради» оголосило тендер на купівлю восьми легкових автомобілів представницького класу. Про це йдеться в оголошенні, опублікованому на загальнодержавному веб–порталі «Державні закупівлі». Середня вартість кожного автомобіля — близько 400 тисяч гривень. Таким чином, на їх придбання буде витрачено близько 3 мільйонів гривень. У Київраді запевняють, що комунальне підприємство купуватиме дорогі авто за власне зароблені, а не бюджетні кошти.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>