Цього тижня канал ICTV презентує гумористично–історичний серіал «Рюрікі», автором ідеї, генеральним продюсером, а також основним сценаристом та ключовим актором є Андрій Молочний, який на цьому каналі вже робить Real Comedy. Чи означає це, що розпався «приписаний» на Новому каналі єдиний на вітчизняному ТБ україномовний гумористичний теледует «богині Марічки та жашківського бізнесмена Антона» — Андрія Молочного та Сергія Притули, які робили «Файну Юкрайну»? Наразі так, бо нові серії скетч–шоу не знімаються. Чи буде продовження — ми запитали безпосередньо в Андрія Молочного, який продовжує писати сценарії наступних серій, сподіваємося, смішних пригод молодого вчителя історії на Богом забутому хуторі Рюрікі.
— Андрію, як ви прокоментуєте чутки про протиріччя між Молочним і Притулою, які нібито з’явилися останнім часом?
— Це чутки. Просто в обох бракує часу. Особисто я за останні півроку працював над двома проектами: Real Comedy та «Рюріками». Серіал — це дуже складний виробничий процес, тільки знімальних днів було більше двадцяти. Взагалі наприкінці грудня вийшла сота серія «Файни Юкрайни». Це привід, щоб зупинитися і подумати, чи варто продовжувати робити скетч–шоу, а якщо продовжувати, то як. Вихід нових серій цього року на Новому каналі поки що не передбачається.
— Серед героїв «Файни» є ті, хто іронічно говорить про політику і політиків, а нинішні можновладці не люблять критику на свою адресу. Чи не є це однією з причин того, що немає продовження «Файни Юкрайни»?
— Таких героїв у нас небагато: прибиральниці Верховної Ради, можливо, десь олігархи. Ми не переходили на особистості. Основна причина, як я казав, — «Файна Юкрайна» в ефірі більше трьох років: уже багато відзнято і показано. До речі, російський проект такого ж формату «Наша Раша» має лише близько 50 серій. Те, що глядач бачить останнім часом, — це повтори та заново склеєні випуски.
— На вашу думку, чому на вітчизняному ТБ не вистачає власних гумористичних проектів і глядачеві того ж каналу ICTV не лишається нічого іншого, як зустрічати Новий рік із «Нашою Рашою»?
— По–перше, у Росії більша кількість телеканалів. По–друге, там більше людей, які займаються гумором. По–третє, там більше телеканалів, які займаються власним виробництвом, а не закуповують іноземну телепродукцію. Прокрутивши програми у себе, росіяни за мінімальну ціну продають їх в Україну чи Білорусь. Вітчизняним телеканалам купувати російські проекти вигідніше з кількох причин. Найперше, це вже «обкатаний» відомий бренд із певними рейтингами. Та найголовніше — це фінансово у рази вигідніше, ніж зробити проект власного виробництва.
СУБ’ЄКТИВ
Про конкурента
Віктор АНДРІЄНКО,
колишній «Довгоносик», актор «Великої різниці» (Росія, Перший канал) та «Великої різниці по–українськи» (ICTV):
— У «Файни Юкрайни» є проблема — у проекті не було нормального режисера.
У мене в Москві, слава Богу, є гарний режисер, який допомагає; ви бачите продукт, який виходить, — «Велику різницю». Аналогічно є режисер у «Великій різниці по–українськи».
Молочний і Притула — талановиті люди, але вони не професійні актори. «Файна Юкрайна» вже завоювала аудиторію. Якщо йти далі — то треба прямувати до професіоналізму: стати професійними акторами або підшуковувати команду, яка б стала цільною, єдиним кулаком.