Цими вихідними ціни за проїзд у найдешевших маршрутних таксі Києва зросли на 50 копійок. Відтак iз 11 грудня, аби проїхати від вулиці Ірпінської до Хрещатика (маршрут №230), від Володимирської до Ірпінської (№189), від Будіщанської до вулиці Сосюри (№414), від Попудренка до вулиці Бажана (№445) вже треба заплатити не 2, а 2,5 гривні. Подорожчав проїзд і на маршрутах №510 (вул. Чорнобильська — Булгакова) та №589 (вул. Бориспільська — метро «Дарницька») до 2 гривень та №418 (вул. Лісковська — «Даринок») до 1,75 гривнi.
Перевізники підняли ціни, мотивуючи своє право рішенням Київради, яка дозволила це робити в межах від 1 до 2,5 гривнi (максимальна ціна) за умови попереднього повідомлення про підвищення. Про це «УМ» розповів голова Київської міської організації роботодавцівперевізників «Столиця» Валерій Липецький. Він зазначив, що КМДА про проблеми перевізників знає давно, а про необхідність встановлення нових тарифів на зустрічах із перевізниками йшлося неодноразово. Відтак ціни за проїзд мали підвищитися ще у вересні минулого року, на деяких маршрутах навіть за встановлену межу — 2 гривень 50 копійок. «На тих маршрутах, де підвищили ціни в суботу, це відбулося законно, КМДА попереджено, — говорить пан Липецький. — Я не економіст, а голова організації роботодавців, тому точно про обґрунтовану ціну проїзду нічого сказати не можу. Але ситуація така: ціни треба було підняти ще з вересня минулого року. А не зробили цього, бо з економічного питання роблять політичне».
Якщо КМДА про підвищення знає, то реакція її голови Олександра Попова на нові ціни не дуже з цим фактом «ув’язується»: «Ми розберемося з приватниками. Я буду працювати над тим, аби вони не піднімали тариф». Проте, можливо, і справді київську владу ніхто не попереджав. Або знову маємо справу з «добрим барином» Поповим, який усіх розсудить. Однак «розсудити» він обіцяв і кілька місяців тому, перед підвищенням вартості жетонів у столичному метро. Що з того вийшло — всім відомо...
Приватні перевізники не сумніваються, що вартість проїзду переглянуть і «обґрунтують» уже найближчим часом — на щорічних зборах компанійперевізників, а Київраді нічого не лишиться, як прийняти умови підприємців і затвердити нові ціни. Наприклад, працівники ПП «Овгіннікова» зазначають, що 2,5 гривні — давно застарілий тариф. Мовляв, паливо і запчастини дорожчають мало не щодня, та й транспорт зношується i потребує оновлення, а за проїзд деякими маршрутами вже давно треба платити тричотири гривні. І така ціна — цілком виправданий прогноз на 2011 рік.
А поки до 17 грудня лишається кілька днів, а рішення Київради про підвищення цін «приватникам» іще чекати невідомо скільки, плату в «маршрутках» потроху «підтягують» до максимально можливої.