Незабаром різношерстих бігбордів на дорогах столиці може поменшати. Про це журналістам повідомив головний архітектор Києва Василь Присяжнюк.
За його словами, зараз проект нових правил розміщення реклами вже узгоджується з Головним управлінням благоустрою. «Особисто я не задоволений тим, як представлена реклама в Києві. Столиця занадто перенасичена нею, особливо центральна її частина», — сказав він. І додав що з таким неподобством боротиметься. Ймовірно навіть, що рекламні щити частково «посунуть» із магістралей та станцій метро, де вони заважають руху.
Утім від прибутків із реклами столичні чиновники відмовлятися, зрозуміло, не збираються. Тож після того, як кількість рекламних стовпів при дорозі зменшиться, вивіски перекочують на вітрини крамниць, ресторанів, фасади і дахи будинків. «На дахах реклама не так дратуватиме і слугуватиме вночі за додаткову підсвітку», — пояснив Василь Федорович.