Завдяки своєму знаменитому шоу для мільйонів американських (та й не тільки) телеглядачів Опра Уїнфрі стала фактично членом сім’ї. Її постійна аудиторія сягає 50 мільйонів осіб, тож не дивно, що телеведучу регулярно визнають найвпливовішою жінкою шоу–бізнесу. І найбагатшою — її статок скоро сягне 3 мільярдів доларів. Більшість американців уже не можуть уявити собі сітку телемовлення без «Шоу Опри Уїнфрі», хоча з вересня наступного року таки доведеться — нещодавно Опра оголосила, що у 2011–му, коли завершиться 25–й сезон її шоу, вийде останній випуск. Надалі ікона розмовного тележанру збирається розвивати свій власний кабельний канал, який запускає вже з Нового року.
Але поки її шоу ще виходить в ефір, Уїнфрі не перестає вражати публіку добротою свого серця, а рекламодавців — широтою пропозицій про співпрацю. В одному з останніх випусків кожен із 275 глядачів, присутніх у студії, отримав від Опри по новенькому автомобілю.
56–річна телезірка своєю щедрістю відома давно. Якось вона поїхала відпочивати на Гаваї, а щоб не нудьгувати, прихопила із собою всіх співробітників, оплативши їхній відпочинок із власної кишені. Потім — уже під час економічної кризи, яка вплинула й на її гаманець — Опра вирішила розважитися в Середземноморському круїзі, квиток на який коштував понад 5 тисяч доларів. І знову разом із усією чималою командою «Шоу Опри Уїнфрі». Шість років тому з нагоди початку нового телесезону мільярдерка подарувала всім присутнім у студії (близько 300 осіб) по «Понтіаку». І ось тепер вирішила повторити цей досвід, цього разу обравши іншу модель авто — новенький «жук» марки «Фольксваген».
Коли на початку ефіру Опра в’їхала до студії на червоному автомобілі, та ще й у супроводі Санта Клауса, аудиторія завмерла в бентежному очікуванні. Адже попередні кілька випусків, об’єднані темою «Улюблені речі Опри», завершувалися грандіозною роздачею цих самих улюблених речей. А любить Уїнфрі все якісне й дороге: шкіряні сумки, кашемірові светри, подорожі, комп’ютерні новинки... У вересні вона відправила всіх гостей студії в турмандрівку до Австралії, причому літак пілотував Джон Траволта (в актора є ліцензія пілота). «Любити речі, залежати від них — це неправильно. Зазвичай я цього не рекомендую», — приговорювала Опра, поки глядачам попереднього випуску телешоу роздавали чергові подарунки: новесенькі «Айпеди» від компанії «Еппл»...
Щоправда, радість майбутніх власників червоних «жуків» виявилася дещо передчасною. Машини їм справді дісталися, але не одразу — в студії глядачам вручили ключі, а забрати самі «Фольксвагени» вони зможуть до кінця року. Та й це непогано, адже у продаж новий «жук» надійде лише у 2012–му. Кажуть, автомобіль із 19–дюймовими дисками буде оснащено спортивними сидіннями та останніми технологіями, в тому числі системами Bluetooth та GPS із сенсорним дисплеєм.
Скептики наголошують, що захвалювати Опру за широту душі не варто — вона, мовляв, за рекламу всіх цих «Айпедів» та «Фольксвагенів» отримує стільки, що може дозволити собі ще й не такі «презентації». Кажуть, лише за словесний піар мультимедійного плеєра від «Еппл» компанія свого часу «подякувала» ведучій чеком на 10 мільйонів доларів. Та й подарунки, власне, дарує не сама Уїнфрі, а компанії–виробники. Але глядачам і в студії, і по той бік екранів це байдуже. Вони обожнюють не «Дженерал моторз», «Фольксваген» чи «Еппл», а її — таку «свою», таку «справжню» й «безмежно добру» Опру...