Це музично–хореографічна версія життя молоді, яка свої інтереси, пріоритети, вільний час, переживання, сумніви і навіть кохання довіряє всесильному монстру сучасності на ім’я iнтернет. Режисерам–постановникам Марині Васильєвій та Люді Савіній ця очевидність видалася вартою ефектної вистави з елементами інтерактиву. Ефектність забезпечували 30 артистів на сцені та 60 сценічних костюмів дизайнера Володимира Яринича. А ще — листування двох закоханих, яке проектувалося на великий екран. Глядачі, переглянувши півторагодинне дійство, за допомогою СМСок визначалися, бути чи не бути головним героям разом. (Люди у Львові добрі, тож парі «присудили» не розлучатися).
«Роботу над «Жертвою контакту» ми розпочали в жовтні минулого року, — розповідає керівник театру танцю «Madrin», режисер–постановник Марина Васильєва. — Наш спектакль присвячуємо людям, які багато часу проводять «в мережі». Я, до речі, також належу до їхнього числа. Сюжет, який ми представляємо, пережитий на власному досвіді. Це наш перший масштабний проект, втілений від А до Я. Було досить складно, особливо останні три–чотири місяці, коли балет був зайнятий ледь не цілодобово».
Як розповіла Марина Васильєва, є ідея показати виставу «Жертва контакту, або Як вловити її в мережі» в інших містах України — тур планують на лютий наступного року.