Три роки знадобилося «Укравтодору», щоб зробити дорожнє полотно першої категорії навколо Донецька. Суперсучасний автобан слугуватиме об’їзною дорогою навколо шахтарської столиці і не лише розвантажить магістралі міста, а й за рахунок якості значно скоротить час перебування в дорозі транзитних автівок. За якість турбуватися не варто, впевнені спеціалісти «Укравтодору»: на автомагістралі обладнано п’ять шляхопроводів, дві транспортні розв’язки на різних рівнях та один міст.
Про рівень бану, який входить до переліку стратегічно обов’язкових об’єктів підготовки до Євро–2012, свiдчить кількість будівельних матеріалів, «закатаних» під асфальт. Так, за даними «дорожників», базою магістралі слугує півметрова шлаково–щебнева основа, вкрита тришаровим асфальтобетонним покриттям завтовшки 20 сантиметрів. Загалом дорожній «сендвіч» європейського рівня об’ємом 361 тисяча кубічних метрів і довжиною 12,3 кілометра матиме три перехрестя і дотичну дорогу на одному рівні, зовнішнє штучне освітлення транспортних розв’язок та шляхопроводів, а також буде обладнаний 392 дорожніми знаками, металевим бар’єром– огорожею та 16,8 тисячi квадратних метрів розмітки. На новій дільниці також передбачено автобусну зупинку з автопавільйоном.
Будівництво ділянки автотраси в обхід Донецька, яка є частиною автомагістралі Знам’янка—Луганськ—Ізварино, почали в 2007–му, але наступні два роки через відсутність фінансування її будівництво призупинили. Роботи відновили в червні цього року i завершили напередодні морозів.
На відкриття автобану, яке заплановано сьогодні, очікують Президента. Після урочистого введення в експлуатацію третьої черги об’їзної дороги навколо Донецька Віктор Янукович планує підтримати «Шахтар», який у рамках Ліги чемпіонів на «Донбас–Арені» намагатиметься відновити своє реноме у матчі з кривдником — лондонським «Арсеналом».