Разом із завершенням реконструкції вулиці Здолбунівської в Києві з’явилася і перша велосипедна доріжка. Міська влада з урядом, як завжди, бравурно відзвітували про чергове звершення: «Вперше у столиці з’явилася п’ятикілометрова велосипедна доріжка. Це важливо і потрібно місту. Маю надію, що це частково допоможе вирішити проблему розвитку транспортної інфраструктури Києва. Отже, ми будемо розвивати цей напрям і надалі», — заявив під час офіційної церемонії відкриття Прем’єр–міністр Микола Азаров.
Одна її ділянка проходить по вулиці Здолбунівській — від Дніпровської набережної до вулиці Драгоманова. Другий веломаршрут — по Дніпровській набережній. Як розповiла «УМ» представник Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко, вони давно стежили за будівництвом доріжки. «Будували її довго, майже два місяці. Це стосується ділянки від Дніпровської набережної до Тепловозної. Ми постійно приїжджали на будівництво і впевнювалися, що роблять її добре: доріжка відділена газоном і від тротуару, і від дороги, стоять знаки — все, як треба». Але за останній тиждень будівництво зірвалося з кроку на галоп, і тут уже ні про яку якість говорити не доводилося. «Наприклад, посередині шляху велодоріжка несподівано зникає і починається вже з іншого боку вулиці. Ніяких переїздів, розмітки на дорозі, яка вказувала б шлях велосипедисту, на перехресті немає. І це не найгірше, бо по Дніпровській набережній вони просто намалювали велодоріжки на тротуарі, відтак пішоходам доведеться кидатися під колеса автомобілів», — обурюється Ірина.
Крім того, велодоріжка проходить через паркінги, перетинає тротуари, а заїзди на них є не всюди. За словами Ірини Бондаренко, з усієї доріжки завдовжки п’ять кілометрів повноцінними є лише один–два кілометри: «Велодоріжку роблять для того, щоб можна було без перешкод нею проїхати, а не вставати з велосипеда, проходячи паркінги, світлофори і таке інше».