Урочисте відкриття руху по Набережно–Хрещатицькій естакаді, так званому Гаванському мосту, для киян стало справжнім святом. Будівництво велося ще з 1993 року, і впродовж усього цього часу водії із зітханням поглядали в бік майбутнього мосту, вистоюючи в довжелезних заторах. Раніше рух уже відкривали, проте лише в одному напрямку, а нині проїхати можна в обидва боки. Тож шлях із центру на Оболонь тепер значно коротший.
Відкривати нову естакаду минулої суботи приїхав Прем’єр–міністр Микола Азаров. «Хочу вас привітати з черговою приємною подією у нашому житті — відкриттям цієї споруди. Перші машини пішли естакадою. Це радісна подія і треба сказати, що далеко не остання», — зазначив глава уряду.
За інформацією «Київавтодору», довжина естакади становить 318 метрів, ширина проїзної частини — 4,5 метра, а пропускна спроможність споруди — 1 тисяча 700 авто на годину. Кошторисна вартість — 9,1 мільярда гривень. Унікальні конструкції з бетону забезпечують необхідну міцність та витривалість Гаванському мосту, а завдяки особливій технології асфальтування, кажуть, його дорожнє покриття протримається щонайменше 30 років.
«Дорога дуже зручна. Тепер стало значно простіше добиратися до Оболоні чи Троєщини. Досі треба було їхати через Ново–Костянтинівську чи Електриків, а там і світлофорів більше, і дорога гірша. А от у неділю до Оболоні з центру доїхав буквально за сiм хвилин», — розповiв «УМ» водій Іван. До слова, другу чергу будівництва Подільського мостового переходу від вулиці Набережно–Хрещатицької до проспекту Ватутіна заплановано ввести в експлуатацію в першому півріччі 2012 року.