Таки «пролетіли»

09.10.2010

Остаточне рішення у справі, яка тягнеться вже кілька місяців, оприлюднили цього тижня. Американська авіакомпанія «Ю.С. Аероспейс» та її український партнер «Антонов» таки запізнилися з поданням заявки на участь у тендері на постачання літаків–заправників для Військово–повітряних сил США. До такого висновку дійшли американські урядові аудитори. «Відтак ВПС США діяли правомірно, коли відхилили пропозицію», — заявив Ралф Вайт, представник Урядового контрольного управління США (ГАО).

Як повідомляла «УМ», 9 липня 2010 року о 14:00 спливав термін подачі заявок, а кур’єр від «Аероспейс» запізнився лише на 5 хвилин, тож українсько–американському тандему з пропозицією літаючого танкера на базі літака Ан–70 відмовили. Пізніше американська компанія опротестувала це рішення, стверджуючи, що кур’єр прийшов вчасно, але йому давали неправильні вказівки на військовій базі, де приймали заявки, внаслідок чого він заблукав і згаяв час. Аудитори стверджують, що кур’єр проігнорував правила входу цивільних на військову базу, не повідомив завчасно про свій прихід і намагався увійти через вхід для військових, що й викликало непорозуміння.

Нагадаємо, 29 вересня президент ДП «Антонов» Дмитро Ківа заявив, що «Ми не встигли у строк оформити участь у тендері, але терміни продовжили на наше прохання, і ми візьмемо участь в конкурсі». Рішення аудиторів перекреслило надії українських авіабудівників на участь у контракті на 35 мільярдів доларів з будівництва 179 літаків–заправників. У США і раніше висловлювали сумніви у здатності «Ю.С. Аероспейс» виконати такий великий контракт, останнім часом компанія потерпає вiд фінансових труднощів, які там і сподівалися вирішити, виконавши коштовний урядовий контракт спільно з українським «Антоновим». Тепер у грі залишилися тільки «суперважковаговики»: американська авіакомпанія «Боїнг» та євросоюзівський «Аеробус».

  • У бiй проти москалiв... веде Суворов?

    Частини та з’єднання Збройних сил України досі не мають назв і символів, пов’язаних з українською історією та її національними й військово-історичними традиціями. >>

  • «Викликаємо вогонь на себе!»

    Смерть, яка могла стати його смертю, Володимир Муляр тепер бачить часто — запис відеосюжету горезвісного російського каналу «Анна ньюс» він скачав собі у смартфон як пам’ять про пекло, пережите на трасі Бахмутка. В другій половині жовтня 2014 року саме тут була найгарячіша точка АТО — легендарний 32-й блокпост, крайній форпост українських Збройних сил, що на два тижні опинився в оточенні терористів. >>

  • Призов по-київськи

    Тим, хто в непростих умовах став до зброї рік тому, потрібна заміна. Саме з цією метою військові комісаріати виконують нові завдання з комплектування Збройних сил України та інших військових формувань. Цими днями завершується перший етап четвертої черги часткової мобілізації. >>

  • Героїзм кіборга «Динамо»

    Олексій Дурмасенко, боєць 93-ї окремої механізованої бригади, став відомим за тиждень до своєї смерті, коли дав інтерв’ю «Радіо «Свобода» під час приїзду до рідного Києва в короткострокову відпустку. Перед тим 25-річний солдат із позивним «Динамо» пройшов бойове хрещення як «кіборг»: упродовж 12 діб захищав Донецький аеропорт, цей «український Сталінград Донбасу». >>

  • Ешелон свідомих

    Не на схід, а на захід відбув позавчора з Києва ешелон із першою командою мобілізованих у рамках першої в цьому році черги мобілізації. «Будуть і наступні відправки, але кожна — спочатку в навчальні центри, а не в АТО. Усі мобілізовані проходитимуть через навчання. Від 30 до 45 діб триватиме бойове злагодження», — пояснює Віталій Чекаленко, комісар Дарницького районного військового комісаріату. >>

  • Ордени старлея Коли

    Його позивний — Кола. Донедавна він полюбляв цей напій. Тепер не п’є — не може. Бо в Маріуполі в блокаді, коли вже не було води, довелося не раз на колі «мівіну» запарювати... >>