Прекрасна амазонка у пір’ї

09.10.2010
Прекрасна амазонка у пір’ї

Жіночний шовк у яскраво–блакитних тонах (Марк Джейкобс для «Луї Віттон»). (Фото Рейтер.)

Одним із найприємніших сюрпризів Паризького тижня моди сезону весна/літо–2011 стало повернення П’єра Кардена. Після 16–річної перерви метр, якому виповнилося вже 88 років, знову показав нову колекцію — хай і не таку яскраву, як у часи розквіту, але досить прогресивну. Дефіле, приурочене до 60–річчя марки, тривало 45 хвилин (значно довше, ніж звичайні покази). Кутюр’є пропонує носити одяг футуристичного крою, зокрема комбінезони, легкі й дуже короткі спідниці, міні–сукні з великими бантами тощо.

Подивитися на першу після тривалої перерви колекцію Кардена прийшло багато знаменитостей, але не менше зіркових облич можна було помітити в першому ряду й під час показу колекції Карла Лагерфельда для «Шанель». Наступну весну Лагерфельд бачить у спокійних тонах (чорний, молочно–білий, сірий, темно–синій) із вкрапленнями феєрично–яскравих барв. У фаворі — міні–шортики, пір’я та багатошаровість. За словами дизайнера, на створення цієї колекції його надихнув фільм «Минулого року в Марієнбаді», костюми для якого створювала сама Коко Шанель. На думку критиків, колекція адресована передусім молоді, але при цьому дуже жіночна.

Ювілейним цей рік є і для будинку «Кензо», який відзначає 40–річчя. З цієї нагоди модельєр Антоніо Маррас, який очолює креативний відділ бренду останні шість років, перетворив показ на справжнє шоу — окрім моделей в одязі з нової колекції, на подіумі стояли «живі скульптури» у найкращому вбранні з колекцій останніх чотирьох десятиріч.

З особливим нетерпінням модна публіка очікувала показу будинку моди «Александр Маккуїн» — першої колекції після того, як засновник бренду наклав на себе руки. Новий креативний директор «АМ» Сара Бартон, яка за життя Маккуїна була його правою рукою, зберегла неповторний стиль британця (складні форми, екзотичні принти, золоте гаптування), при цьо­му пом’якшила його й ожіночнила.

У колекції для «Луї Віттон» Марк Джейкобс вшанував східну культуру, віддавши данину ввічливості першому дизайнеру, з яким працював, — Ямамото. Шовкові тканини, стоячі комірці й вишивку кутюр’є поєднав із стилем арт–нуво. Від насичено–яскравих кольорів у найнеймовірніших поєднаннях аж в очах рябіло, але публіка була в захваті. Насамкінець Джейкобс зірвав овації, вийшовши на сцену в оточенні живих тигрів.

Жан–Поль Готьє показував дві колекції: для свого власного будинку та — востаннє — для «Ермес». Наступного сезону креативним директором цього бренду стане Крістоф Лемер, а Готьє вирішив попрощатися у стилі вершниці — сексуальної амазонки в брючному костюмі, шкіряному комбінезоні чи вузькій спідниці та неодмінному капелюшку.