Нове — просторе й сучасне — приміщення аеропорту під Полтавою встигли звести ще за радянських часів. З урахуванням же того, що тамтешнє летовище має одну з найкращих у державі злітних смуг, його господарі колись плекали надію на те, що саме Полтава стане своєрідною вузловою станцією повітряного сполучення в центрі України.
Подальше тотальне безгрошів'я спопелили ті надії вщент. Після фактичної відмови Міністерства транспорту від свого добряче пошарпаного новітніми «прихватизаторами» дітища дійшло до того, що з'явилися проекти перетворення величезної споруди аеропорту на... заміську дискотеку, складські приміщення тощо.
Аби не допустити його остаточного «списання», обласна рада надала аеропорту «Полтава» статус комунального підприємства з відповідним фінансуванням із регіонального бюджету. Однак утримувати аеропорт у робочому стані фактично тільки для поодиноких чартерних рейсів — задоволення не з дешевих. Тож донедавна сума одних лише боргів iз зарплати своїм працівникам сягала тут 290 тисяч гривень.
Згідно з рішенням останньої сесії облради, господарям повітряних воріт Полтави з обласної казни «капнуло» ще 400 тисяч гривень. Але що далі? Чи зможе підприємство відлучитися від бюджетної «дійної корови» і стати якщо не самоокупним, то бодай не таким обтяжливим для платників податків?
Прикро, але сподівання на те поки що також літають десь за хмарами. За словами начальника управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації Володимира Антонова, потенційні пасажири «не відгукнулися» на минулорічне оголошення про відновлення хоча б одного регулярного авіарейсу, який з'єднав би Полтаву зі Львовом, Києвом та Донецьком. Неважко здогадатися, що йдеться у цьому випадку про все ще зависоку ціну на «повітряні» квитки для більшості співвітчизників.
Тож і з полтавського аеропорту сьогодні можна вилетіти тільки чартерним рейсом, себто одразу оплативши вартість польоту в обидва кінці, як кажуть, до копієчки. Водночас Володимир Антонов наголошує на тому, що зараз «проробляється» питання про можливе поновлення регулярних польотів із Полтави у Крим під час літніх відпусток. Хоча поки що з певністю можна сказати тільки одне: вимушений «простій» того ж таки полтавського та інших подібних аеропортів загрожує їм незворотними процесами руйнації, з якою може «пролетіти» вся вітчизняна цивільна авіація.