НЬЮЗРУМ

29.09.2010

Повернення Евеліни

Тайфун, що пройшов влітку по московському глянцю і зніс голови журналам L’Officiel і Vogue (спочатку видавець звільнив головну редакторку російської версії французького журналу L’Officiel Евеліну Хромченко, а через місяць–півтора за власним бажанням пішла з журналу головна редакторка російського Vogue Альона Долецька, яка вивела його на російський ринок і 13 років керувала ним), дав задній хід. Паризький видавничий дім Les Editions Jalou, що видає L’Officiel, раптово розірвав контракт зі своїм російським партнером ВД «Парлан» і передав ліцензію на видання потужній видавничій групі АСТ, яка випускає книги, підручники, дитячу, популярну і глянцеву періодику. Перезапускати L’Officiel–Росія з новим видавничим домом призначили... Евеліну Хромченко, причому вона не просто відвоювала старі позиції, а зайняла нову висоту — стала міжнародним редакційним директором всього Les Editions Jalou, який видає такі журнали, як L’Officiel de la Couture et de la Mode de Paris, L’Officiel Hommes, L’Officiel Voyage, L’Officiel 1000 Modeles, Jalouse, L’Optimum, Muteen и La Revue des Montres.

Рей для Пако

Легендарна японська дизайнерка Рей Кавакубо, яка створила культову марку Comme Des Garsons, а також робила капсульні колекції для Louis Vuitton, Lacoste, Levis і H&M, на паризькому тижні моди представить нову інтерпретацію іконічної сумки Paco Rabann 1969 року, але продаватися вони будуть лише в шести фірмових бутіках Comme Des Garsons у Європі. Загалом Рей робить ексклюзивну лінію аксесуарів для відомої французької марки.

Дорого й доступно?

Компанія H&M запросила до співробітництва одного з найцікавіших дизайнерів, креативного директора марки Lanvin Альбера Ельбаза, який зробив для них чоловічу і жіночу капсульні колекції. «Я раніше говорив, що ніколи не буду робити колекції для мас–маркету, але заінтригувала мене не ідея зробити Lanvin загальнодоступним, а швидше — ідея продавати розкішні речі в H&M», — пояснив своє рішення Ельбаз. Нова колекція надійде в продаж у листопаді.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>