Сцени з «Фауста» в українськiй iнтерпретацiї
В уявi багатьох шанувальникiв класичної музики творча спадщина видатного нiмецького композитора–романтика Роберта Шумана (1810—1856) найчастiше асоцiюється з його фортепiанними творами (цикли мiнiатюр «Карнавал», «Метелики», «Крейслерiана», «12 симфонiчних етюдiв» тощо), вокальними циклами («Любов поета», «Круг пiсень», «Мiрти», «Любов i життя жiнки»), з чотирма симфонiями, трьома сонатами i знаменитим концертом для фортепiано з оркестром, створеним спецiально для його дружини Клари Вiк — талановитої пiанiстки. Проте вiдомо, що Роберт Шуман написав ще твори для солiстiв, хору й оркестру. Серед них — єдина у творчостi композитора опера «Геновева», ораторiя «Рай i Перi», музична казка «Паломництво Рози», «Реквiєм по мiньйонi», «Сцени з Фауста» та чимало iнших, якi у нас ранiше нiколи не виконувалися.