Дві залізничні колії через Дніпро дозволять розподілити навантаження між станцією «Київ–Пасажирський» та новим вокзальним комплексом на станції «Дарниця». Тисячі транзитних поїздів віднині зможуть оминати завантажений центр міста. На додачу до залізничного сполучення на мосту невдовзі відкриють і шість смуг дороги для автотранспорту. За словами міністра транспорту та зв’язку Костянтина Єфименка, це має статися вже наприкінці листопада. Пропускна спроможність мосту становитиме 35 тисяч автомобілів на добу і покращить зв’язок між лівобережною та правобережною частинами міста. Під час урочистого відкриття мосту Прем’єр–міністр Микола Азаров зазначив, що «країна стала на шлях серйозного оновлення, і це — тільки перший крок».
Міст довжиною трохи більше кілометра будували шість років. На це пішло 9,1 мільярда гривень, з яких близько третини виділили лише цього року. Міністерство транспорту звітує, що під час виконання будівельних робіт споруджено 148 опор та змонтовано 37 тисяч тонн металоконструкцій прогонових споруд.
Дарницький міст у тому чи іншому вигляді існує з 1820 року. Його кілька разів підривали та відбудовували. Остання «версія» датується 1949 роком і наразі закрита. Новий міст побудували поруч зі старим.