Робоча група з представників Державтоінспекції та Державний комітет із регуляторної політики та підприємництва працює над механізмом передачі функцій автоінспекції при технічному огляді (ТО) автомобілів іншим структурам. Як повідомляє прес–служба Держкомпідприємництва, керівництво Департаменту ДАІ МВС не проти удосконалення і спрощення процедури технічного огляду автомобілів. Вони також погоджуються, що проведення техогляду не є функцією ДАІ, і готові передати це право страховим компаніям.
Також планують спростити й прискорити проходження автовласниками процедури постановки й зняття з обліку «залізних коней». З цього питання окремо зустрілися міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов і голова Держкомпідприємництва Михайло Бродський. І якщо керманич МВС пропонує обмежити повноваження МРЕВ, то в комітеті взагалі розглядають можливість ліквідації цих «пунктів машинного доїння».
Нагадаємо, що перші спроби удосконалення ТО були здійснені кілька років тому. Згідно з постановою Кабміну, перевірку технічного стану транспортних засобів було передано суб’єктам господарювання, тобто станціям технічного обслуговування. Нині СТО не лише перевіряють технічний стан машини, а й усувають виявлені недоліки, що підвищує безпеку дорожнього руху. Водночас більшість складових проходження техогляду в органах ДАІ (а це і перевірка сплати штрафів та транспортного збору, i наявність медичної довідки, полісу страхування тощо), не мають жодного стосунку до технічного стану автотранспорту. У даному випадку йдеться про безпеку дорожнього руху загалом. Відтак члени робочої групи поставили за мету розмежувати й оптимізувати ці функції ДАІ.
До речі, оплату транспортного збору знову хочуть включити у вартість пального. Пiд час можливих змін ДАІ бажає створити єдину загальноукраїнську електронну базу даних. При цьому, на переконання членів робочої групи, реорганізація не повинна погіршити ситуацію на дорогах.