Замість автобусів — офіси

19.08.2010
Замість автобусів — офіси

Реконструкція Московського мосту, завершення якої так чекають кияни, виявляється, принесе чимало сюрпризів мешканцям столиці. Один із них — переселення автовокзалу на Кільцеву дорогу. В управлінні столичного містобудування кажуть, що планують старий автовокзал знести, а на Московській площі відкрити торговельно–офісний центр.

На Кільцевій теж планів — хоч греблю гати. Новий автовокзал, за задумом, розташовуватиметься в комплексі з центрами розваг і відпочинку. Загальна площа об’єкта — 90 гектарів, з яких вокзалу виділять лише три. Необхідність такого переміщення виконувач обов’язки генерального архітектора Києва Сергій Броневицький пов’язує з реалізацією концепції розвитку мікрорайону «Теремки–3». Мовляв, і до автомагістралей ближче, і центр міста «розвантажать» від транспорту, і до станцій Подільсько–Куренівської лінії близько (щоправда, ще так і не добудованих). «На перспективу схемою розвитку транспортної інфраструктури столиці планують винесення всіх автовокзалів із центральної частини міста на території, розташовані на в’їздах до Києва», — повідомив «УМ» Броневицький. А ділянку, де розташовувався автовокзал, чекає «зоряна» перспектива. Як повідомляє прес–служба Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, «на місці автовокзалу може бути побудований багатоповерховий торговельно–офісний центр. Планують провести архітектурний та інвестиційний конкурси на концепцію забудови цієї ділянки». Тож кияни можуть чекати на появу чергового багатоповерхового монстра.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>