Учора столичні журналісти разом із міським головою Олександром Омельченком уперше побачили підземні «нутрощі» нової станції метро «Сирецька». Для цього довелося спуститися у шахту на глибину 40 метрів. Там Олександр Омельченко привітав метробудівців із їхньою першою перемогою. «Ми стали свідками важливої події — збійки, — сказав Олександр Омельченко, — місце, де зустрілися у тунелі прохідники з обох боків. Приємно тішить той факт, що погрішність, яка допустима під час монтажу в 100 міліметрів, становить у наших метробудівців усього 5 міліметрів, що свідчить про їхнi точність і професіоналізм». За словами мера, роботи на об'єкті виконуються за графіком і з повним обсягом фінансування.
«Сирецька» буде останньою глибокою станцією на 20-кілометровій Сирецько — Печерській лінії — найдовшій у столиці. Уже від неї підземку на Виноградар будуватимуть глибиною щонайбільше в 10 метрів. Прохідницькі роботи на ділянці від станції «Дорогожичі» до «Сирецької» метробудівці завершать за два місяці. За словами голови правління ВАТ «Київметробуд» Володимира Петренка, станцію «Сирецьку» відкриють уже 14 жовтня, на Покрову. Наразі метробудівці проклали 90 відсотків широкої колії — її вже й забетоновано, загальна готовність метро — 80 відсотків. Відтепер метробудівці мають завершувати внутрішні роботи й виходити «на-гора» — улітку нову станцію почнуть оздоблювати. «Сирецька» буде з'єднана підземним переходом із залізничною платформою станції електропотягів. Коли вона стане до ладу, метробудівці цілком зосередяться на іншому напрямку цієї гілки. «Ця станція багато в чому є унікальною, — розповідає Володимир Петренко, — по-перше, вона вирішує серйозну транспортну проблему міста, по-друге, тут будуть органічно поєднані всі види транспорту — приміські електрички, метрополітен, тролейбуси, автобуси. До того ж на «Сирецькій» уперше буде встановлено 4 вітчизняні ескалатори — їх уже виготовляють на Полтавщині. Українські ескалатори за якістю не поступаються санкт-петербурзьким, а коштують вони на 30 відсотків дешевше».
Після будівельних робіт шляхопровід біля станції метро буде розширений удвічі за рахунок нового мосту, залізничники зведуть нову платформу. Тепер усі ці організаційні питання мають вирішити виконавці проекту. Серйозною проблемою є 2 кілометри електроліній, що проходять біля майбутньої станції: переймаючись безпекою пасажирів, дроти замінять кабелями — на це піде 20 мільйонів гривень. До речі, за висновками експертів, нова станція щодня обслуговуватиме щонайменше 30 тисяч пасажирів. Після відкриття станцiї планується Сирецько—Печерську лінію майже під прямим кутом «повернути» в бік Виноградаря.