Арт–розвідник із Мексики
На найбільший світовий ярмарок модерного й сучасного мистецтва «Арт–Базель», який на днях відкрився у Швейцарії, з’їжджаються звідусіль не стільки купити шедевр за декілька мільйонів доларів, як завести контакти і налагодити відносини для майбутніх спільних проектів. Саме з цієї метою на ярмарок навідалася директор «Мистецького Арсеналу» Наталя Заболотна. Відомо, що найвеличніший виставковий простір України, яким вона керує із травня, до осені закривається на ремонт. Для відвідувачів ворота «Арсеналу» відчинять 9—14 листопада під час міжнародного ярмарку «Арт–Київ Contemporary 2010». Нова директорка хоче якомога престижніше показати відремонтований «Арсенал», тому готується до «Арт–Києва» не в київських галереях, а на швейцарському «Арт–Базелі». Коли її познайомили з латиноамериканським куратором Віктором Замудіо–Тейлором, Заболотна навіть не здогадувалася, що має справу з дуже відомою і впливовою на арт–ринку людиною.
Він формує і популяризує одну з найбагатших колекцій сучасного мистецтва в світі. Замідуо–Тейлор визначає, якою індіанська культура стане через п’ять поколінь, про кого з сучасних мексиканських художників говоритиме вся Америка та Європа і чи потрібна сексуальність латиноамериканському арту. Відразу з «Арт–Базеля» на два дні Замідуо–Тейлор прилетів до Києва, щоб оглянути «Мистецький Арсенал». Поміж численними зустрічами і відвідинами музеїв він зустрівся з «УМ», аби розповісти, що привезе на «Арт–Київ» із колекції «Хумекс» (Jumex), про свій документальний фільм про Фріду Кало та як поєднати Лавру і Центр сучасного мистецтва. Починаємо з представлення куратора.