Про ці наміри адмірала Володимира Висоцького днями повідомила російська радіостанція «Маяк». Ідеться, зокрема, про фрегати проекту 22350 і дизельні ПЧ (підводні човни) проекту 677 «Лада». Поки що російський військовий флот на Чорному морі, як відомо, обходиться без субмарин (обидві на ремонті). За деякою інформацією, цьогоріч російські суднобудівники мають закласти один корпус фрегата і один корпус «Лади» — спеціально для ЧФ. Але чи підйомна ця справа для держбюджету північних сусідів з огляду на те, що росіяни так і не погасили 12–мільйонний борг перед пенсійним фондом України, — питання відкрите. Відомо лише, що досі флотське озброєння даного типу росіяни активно «гнали» лише на експорт.
Утім нинішня новина від головкома російського ВМФ не є надто свіжою — рівно два роки тому він так само з нею поділився зі слухачами все того самого «Маяка». Мовляв, базова угода стосовно ЧФ у Криму дає можливість мати в Севастополі до 100 кораблів, а є тільки 35; кількість особового складу при наявних 11,5 тисячі можна збільшити до 25 тисяч. Хоча при цьому Висоцький (свідомо чи ні? — Авт.) не обмовився про суттєвий момент: на подібні пертурбації все одно потрібно отримати згоду української сторони. Чи після харківських домовленостей це вже не так і важливо?
А ТИМ ЧАСОМ...
Сьогодні на базі Центру медичної реабілітації і санаторного лікування Міністерства оборони України «Крим» у селищі Партеніт (Велика Алушта) запланована зустріч українського і російського міністрів оборони Михайла Єжеля і Анатолія Сердюкова. На порядку денному — питання щодо поновлення росіянами оренди українського об’єкта «Нитка» (наземного тренажера корабельної авіації. — Авт.) у Новофедорівці, поблизу Сак, ремонту і модернізації кораблів російського ЧФ на підприємствах України, утилізації боєприпасів військових формувань ЧФ тощо.