Овва, якщо ви «сова»...

22.04.2004
Овва, якщо ви «сова»...

Олександр Омельченко: сам встаю рано i вас закликаю.

      Якщо ваш робочий день починається о дев'ятій ранку, то підготуйтеся морально до того, що незабаром, не виключено, на робочому місці вже доведеться бути як штик о 6.00. Принаймні таку ідею нині виношують у столичній мерії. Навіщо? Щоб...  розвантажити столичні дороги.

      Київський міський голова Олександр Омельченко, який озвучив журналістам нещодавно цю ідею, вважає, що саме так можна ефективно боротися із пробками на столичних дорогах у години пік. За словами київського мера, йдеться про доцільність зміщення графіка початку роботи столичних підприємств. Тобто деякі з підприємств будуть починати свою роботу в різні години: наприклад, о 6.00, 6.30. 7.00, 7.30, 8.00, 8.30 та 9.00 годинах ранку. «Тоді і на роботу люди їхатимуть з 6.00 до 9.00 і з роботи повертатимуться з 17.00 до 21.00», — вважає мер. Олександр Омельченко наголосив, що він особисто неодноразово звертав увагу: якщо о 7.00—8.00 ранку і в транспорті, і на вулицях міста порожньо, то з 8.00 до 9.00, коли кияни масово їдуть на роботу, «місто забито». «Навіть якщо ми побудуємо ще 2—3 мости, то їх все одно не вистачить. Розширюванням доріг ми також нічого не вирішимо», — зауважив мер, робочий день якого починається о сьомій ранку.

      Власне, цю ідею Сан Санич узяв не «зі стелі»: така практика існує за кордоном, де автомобілів ще більше, а дороги не ширші за наші. Така ж система діє в Німеччині, і доволі успішно: там життя розпочинається о 3.00-4.00 годині ранку — у цей час німці уже добираються на роботу з передмісць. Система гнучкого робочого графіка працює і в Канаді. Але треба враховувати той факт, що більшість тамтешніх громадян на роботу добираються на авто. Нам же доведеться перетасувати і графіки громадського транспорту, який у часи пік працює в посиленому режимі.

      А мої колеги підмітили й такий факт: уже зараз іноді буває проблематично взяти коментар у фахівців, якщо не підгадати, коли в тій чи іншій організації обід. Адже в різних структурах часто «обідають» по-різному : з 12.00 до 13.00 чи  з 13.00 до 14.00. А тепер уявіть, що більшість підприємств працюватимуть за індивідуальним графіком! 

      Утім, якщо цей експеримент і буде запроваджено, то почнуть його із комунальних підприємств.

 

ДО РЕЧІ

      У Києві, напевно, таки буде втілено ідею, запропоновану Об'єднанням гуманістів України. Нагадаємо, йшлося про розвантаження Московського моста у години пік. Розпорядженням міського голови Олександра Омельченка фахівцям дано доручення розглянути доцільність впровадження одностороннього руху на Московському мосту. У випадку позитивного рішення відповідних служб у пікові години міст працюватиме для руху в одному напрямку: вранці з 7:00 до 10:00 з лівого берега на правий, увечері — з 17:00 до 20:00 з правого берега на лівий. Це розпорядження підписане з огляду на велику нерівномірність зустрічних транспортних потоків на автомостах через Дніпро, а також з метою поліпшення транспортної та екологічної ситуації на міських дорогах.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>