Більш ніж через три тижні після аварії нафтовидобувної платформи «Діпвотер хорайзон», унаслідок якої у води Мексиканської затоки з «оголеної» свердловини щодня виливалося мільйони тонн нафти, концерну «Брітіш петролеум» удалося знайти спосіб відкачування «чорного золота» з океанського дна. Фахівці «БП» змонтували трубу довжиною 1,6 кілометра й 15 сантиметрів у діаметрі, яку за допомогою дистанційних маніпуляційних роботів приєднали до місця витоку нафти. Тепер по цій трубі паливо потрапляє у спеціальний танкер. Хоча, як визнав на прес–конференції у штаб–квартирі «Брітіш петролеум» у Х’юстоні директор з виробництва і технологій Дуг Саттлз, ця технологія дозволяє викачувати тільки близько 20 відсотків нафти. Тому зараз «БП» покладає головні сподівання на розвантажувальну свердловину, буріння якої займе ще кілька тижнів.
Не дивно, що реакція американської влади на заяву «БП» про часткове опанування ситуації була досить скептичною. Уряд США заявляє, що не заспокоїться доти, доки витік не буде запломбовано остаточно і назавжди, а нафтову пляму та наслідки її впливу на море й узбережжя ліквідовано.
Це вже друга різка заява уряду США на адресу «БП» із приводу екологічної кризи в Мексиканській затоці. Нафтова пляма вже встигла завдати великої біди: знищила заповідники дикої природи на американських островах на південь від Флориди, забруднила південне узбережжя цього «курортного» штату, а також зачепила Луїзіану, Міссісіпі та Алабаму. Ще важко оцінити, яких непоправних втрат завдано самій Мексиканській затоці. Американські вчені вже знайшли на дні затоки кілька «нафтових озер». Найбільше з них — завдовжки 16 та завширшки півтора кілометра. Це та нафта, яку «Брітіш петролеум» раніше осаджував на дно з допомогою хімічних речовин.