Службова перевірка Державтоінспекції не встановила порушень у діях своїх співробітників, які забезпечували проїзд кортежу Президента Віктора Януковича Харківською площею в Києві, внаслідок чого сталася ДТП зі смертельним наслідком. Нагадаємо, що жахлива аварія сталася 21 квітня в результаті зіткнення автомобіля швидкої допомоги президентського кортежу зі столичним таксі. Водій таксі загинув на місці, а двоє його пасажирів, які їхали в аеропорт «Бориспіль», дістали тілесні ушкодження. До аеропорту поспішав і глава держави — саме того дня Янукович підписав скандальні Харківські угоди з Президентом РФ Медведєвим.
Окремі ЗМІ припускали, що «швидка» відстала від кортежу, тоді як інспектор ДАІ не знав цього й «пустив» транспорт по кільцю. Але, як і варто було очікувати, керівництво ДАІ претензій до своїх підлеглих не має. «Нами проведено службове розслідування з приводу ДТП, що сталася на Харківській площі. У діях працівників ДАІ та відповідальних за цю ділянку дороги порушень службової дисципліни не встановлено», — заявив учора журналістам начальник Департаменту ДАІ МВС Валерій Лозовий. За його словами, про результати розслідування причин ДТП і встановлення винних осіб пізніше проінформує Генеральна прокуратура.
Водночас, як повідомляє «Українська правда», потерпіла в тій аварії пасажирка таксі потребує великої суми грошей на лікування. На травневі свята жінка нарешті вийшла з коми, але їй потрібні по 5 тисяч гривень щодня на ліки. Відомо, що поки її лікування покриває страховка. А от її чоловіка, за вказівкою з Банкової, перевели на лікування до санаторію у Кончі–Заспі. До речі, родині загиблого таксиста з адміністрації Президента передали 10 тисяч грн. і пропонували ще 30 тисяч.
Що цікаво, на думку полковника Лозового, нині заторів на шляху проходження кортежу Януковича від місця його проживання в резиденції «Межигір’я» й до місця роботи на Банковій стало менше, ніж на початку каденції. «Наразі ДАІ мінімізувала кількість постів на шляху проходження глави держави, залишивши їх, здебільшого, на перехрестях, де проводиться розведення транспорту», — каже начальник Департаменту ДАІ МВС і додає, що, згідно з нещодавнім указом Президента, під час проходження його кортежу зупинка автівок відбувається максимум за 10 секунд до проходження колони, а рух поновлюється за три хвилини після цього.
Залишається сподіватися, що в ДАІ врахували не лише невдоволення водіїв через затори, які спричиняє кортеж, а й зробили висновки щодо ДТП за участі «швидкої» з Державного управління справами. Водночас керманич ДАІ не проти збільшити штат спецпідрозділу, що забезпечує проїзд перших осіб країни та іноземних делегацій (колишня «Кобра»). Але поки що все впирається у фінансування.
ДО РЕЧІ:
Державтоінспекція готується до створення безпеки руху під час літнього відпочинку дітей. Минулорічного курортного сезону співробітники ДАІ здійснили понад 6 тис. супроводжень автобусів із дітьми до місць оздоровлення та з екскурсійною метою. Цього року, за припущеннями очільника ДАІ Валерія Лозового, роботи буде не менше. Власне, як і витрат, адже у 2009 році на пальне для автомобілів супроводження ДАІ витратила близько 5 млн. грн. У Державтоінспекції нагадують, що для надання автомобілів супроводження заявники мають подати належно оформлені документи не менш ніж на п’ять автобусів. Знову перевірятимуть перевізників — на червень заплановані цільові заходи під умовною назвою «Автобус–2010». «Бо в нас перевізники задля економії часто використовують зимову гуму влітку і навпаки», — каже полковник Лозовий.