Громада — великий чоловік

Громада — великий чоловік

«Я весь час живу у своєму рідному селі, ото тільки п'ять років училася в інституті, то як його не любити?» — каже Євдокія Форостяна, голова сільради у Сатанівці Монастирищенського району, що на Черкащині. Село це заснував дід пані Євдокії — Харитон Сатанівський, коли у 1925 році збудував собі хату в цих краях. Поруч проходила залізниця, а такий зв'язок зі світом далекоглядний чоловік вважав перспективним та важливим. Від дідового прізвища пішла й назва самого населеного пункту. Й хоча були спроби для милозвучності перейменувати Сатанівку на Лісову Поляну, адже ліс росте тут не тільки довкола, а і в самому селі, далі балачок справа не пішла — народ звик до старої назви.

400 відносно чесних способів

400 відносно чесних способів

За продаж однієї партії соняшнику можна отримати 400 тисяч гривень чистого прибутку. Щоправда, злочинним шляхом, а саме — ухилившись від сплати податків. Вміння робити гроші майже з повітря продемонстрували кримські «народні умільці». Як повідомили «УМ» у прес-службі слідчого управління податкової міліції ДПА України, підприємство закуповувало за готівку в селян надлишки продукції, насіння соняшнику за досить символічною ціною, скажімо, по 500 гривень за тонну. Проте у бухгалтерських документах вказували, що придбали його зовсім не у селян, а у якоїсь фірми (фірма була фіктивною, тобто існувала лише на папері, а документи з купівлі-продажу виготовлялися на комп'ютерах, що знаходилися в одному офісі). Причому в зазначених документах купівлі-продажу вказувалася реальна ціна сільськогосподарської продукції — 1100 гривень за тонну. Отже, таким чином посадовими особами зазначеної кримської фірми були штучно завищені валові витрати, відповідно зменшився об'єкт оподаткування (прибуток). А раз прибутки менші, то податки, які сплачувалися до бюджету, були незначними. Відтак товар, куплений за півтисячі, продавався за 1200 гривень.

Кому вигідні «страшилки» про «курячий грип»

Кому вигідні «страшилки» про «курячий грип»

Що за нісенітниця, скаже людина, вперше почувши термін «курячі війни». Але вже більше двох місяців у рамках чергового «курячого бою» мас-медіа нагнітають тему курячого грипу. Деякі ЗМІ в буквальному значенні смакували незрозуміло ким вигадані повідомлення про те, який мор піде по всій планеті, що епідемію у найближчі роки не зупинити тощо.

Всі статті рубрики