Близько місяця з Аденської затоки і сомалійських вод приходили «найкращі новини» — відсутність новин. Проте в понеділок до рук сомалійських піратів знову потрапило судно з українцями на борту. Турецький балкер «Фрігія» захопили за 1000 миль від узбережжя Сомалі, ближче до Індії, ніж до Африки, і за 450 миль від коридору безпеки, який патрулюють кораблі міжнародних антипіратських сил. «Фрігія» під прапором Мальти йшла з Ізраїлю до Таїланду з вантажем фосфатів. Екіпаж — двоє українців та дев’ятнадцять громадян Туреччини. Власник і оператор — турецька фірма.
Як повідомили в Міністерстві закордонних справ України, пірати повели «Фрігію» до берегів Сомалі. Вимоги захоплювачі ще не оголосили. МЗС доручило відповідним дипустановам за кордоном регулярно підтримувати зв’язок із керівництвом компанії–судновласника.
А ТИМ ЧАСОМ...
Теплохід Українського Дунайського пароплавства звільнено із боргового полону
У вівторок теплохід «Вилкове», який належить ВАТ «Українське Дунайське пароплавство», прибув у порт Ізмаїл після звільнення з–під арешту в грецькому порту. Нагадаємо, судно арештували в грудні 2008 року в грецькому порту Псахна за багаторічні борги перед місцевими компаніями «Азойл» та «Вестойл». Через важкий фінансовий стан УДП судові формальності вдалося залагодити лише в січні цього року. Переговори про звільнення судна тривали понад рік, при цьому кредитори мали намір продати його на аукціоні, передає УНІАН. Кредитори «заспокоїлися» лише після того, як їм віддали гроші, одержані від утилізації на металобрухт іншого теплохода «Радомишль». Інших джерел фінансування в «Дунайського пароплавства» немає, а весь прибуток іде на забезпечення флоту пальним, утримання зношених суден та виплату зарплатні й податків.