У вівторок жирний знак оклику в основних показах Українського тижня моди поставило соціальне фешн–шоу від Благодійного фонду Олени Франчук «АнтиСНІД». Це четвертий соціальний фешн–проект фонду, в якому беруть участь українські дизайнери. Перший раз кожен модельєр представляв по одній червоній сукні, темою другої колекції було весільне вбрання, втретє створювали мілітарний образ, цього разу на часі спідня білизна. Ідея показу Sexy Safety полягала в тому, що білизна — це останнє, що залишається на людині перед близькістю, і ще є час подумати про безпечний секс. Тридцять українських дизайнерів, у тому числі Лариса Лобанова, Андре Тан, Вікторія Гресь, Олена Даць, Лілія Літковська, Артем Климчук та інші, показали свої варіації на тему: від шовкових піжам у черепах до трикотажного комплекту з написом «Кохай вірно — живи спокійно». Оскільки це була колекція білизни, то про відомих персон на подіумі не могло бути й мови. Фішка шоу полягала в тому, що герої рекламних соціальних роликів ніби сходили з екрану на подіум. В одному з цих роликів знявся молодий і дуже талановитий український дизайнер Саша Каневський, який вийшов на подіум у ролі моделі. Головною темою санд–треку була пісня Костянтина Меладзе для останньої фабрики зірок — «Береги любовь». А в залі серед публіки були «фабриканти» Еріка, Стас Шуріна, Олексій Матіас, генеральний продюсер «Нового каналу» Ірина Лисенко, за квотою PinchukArtCenter була художниця Маша Шубіна.