Що приготувати на Новий рік: рецепти яскравих та апетитних страв і закусок на будь-який смак
Святкування Нового року в колі родини та друзів — завжди приємна подія. >>
Шанувальники пісенного таланту Мадонни незабаром зможуть оцінити і її дизайнерське обдарування. Поп–королева нарешті запустила давно обіцяну модну лінію — одяг, аксесуари, спідню білизну і взуття. Власне, це могло статися й раніше, але Мадж ніяк не могла придумати, як усе це добро назвати. Мовляв, «Мадонна» — банально, треба придумати щось оригінальніше.
І придумала. Бренд називатиметься MG Icon. Друга літера в абревіатурі — від імені давнього менеджера і друга зірки Гая Озірі, оскільки лінія одягу в них із Мадонною Луїзою Веронікою Чикконе спільна.
Безпосередньо виробництвом одягу і аксесуарів від поп–королеви займеться компанія «Айконікс». «Ідея об’єднати сили з чудовими фахівцями цієї компанії мене неймовірно надихає, — зізналася Мадж. — З нетерпінням чекаю можливості попрацювати з керівником «Айконікс» Нілом Коулом та його командою, щоб втілити в життя моє бачення й ідеї.
Перші товари під маркою MG Icon надійдуть у продаж у серпні — це буде молодіжна колекція «Матіріел гьорл», речі з якої можна буде придбати лише в магазинах Macy’s. Вартість обіцяють дуже прийнятну — від 12 до 40 доларів. А з наступного року до лінії продукції від Мадонни додадуть іще парфумерію і косметику.
Святкування Нового року в колі родини та друзів — завжди приємна подія. >>
Побачити руду білку в Києві — звичне явище, особливо коли в них настає пора запасатися їжею перед морозами. >>
Казино. Під ранок заходить шикарна жінка i підходить до рулетки: >>
10 грудня на аукціоні Sotheby’s було продано унікальну роботу французького дизайнера Франсуа-Ксав’є Лаланна — бар «Гіпопотам» (1976) за 31,4 мільйона доларів. >>
Першою людиною, чиї статки сягнули $600 млрд став одіозний американський бізнесмен Ілон Маск – він став найбагатшою людиною світу. >>
Він Дізель, американський актор і кінорежисер, у своєму блозі підтвердив, що легенда світового футболу Кріштіану Роналду з’явиться в заключній частині франшизи (право вести бізнес під відомим брендом, використовуючи його готову бізнес-модель, технології та підтримку за певну плату (роялті)) «Форсаж» >>