Не знаю, на положення якого з найновішого законодавства з комунально–житлового господарства про права і обов’язки обох сторін — власника будинку і квартиронаймача — мені посилатися, щоб встановити справедливість...
У мене в квартирі сталася технічна аварія — луснула гайка біля батареї опалювальної системи. Це трапилося о 7.30 ранку, я хворіла і була ще в ліжку. Одразу ж викликала «аварійку», яка прибула через вісім хвилин. Слюсарі довго шукали, де треба перекрити воду. А вода текла й залила квартиру сусідки внизу і мою.
Сусідка подала позов до суду, і мені присудили відшкодувати 7 тисяч гривень збитків.
Я — пенсіонерка, мені 84 роки, самотня, і для мене ця сума занадто велика. У мене важка хвороба, майже вся моя пенсія йде на ліки.
Київські юристи, які приймали громадян у Лубнах, сказали, що суддя грубо переступив закон: треба було замінити відповідача, ним мав бути ЖЕК, бо тріснула гайка, технічної експертизи якої суддя не затребував.
За 32 роки експлуатації опалювальної системи жодного разу не було ремонту, навіть огляду її службами ЖЕКу, якому я плачу немалі гроші, а обслуговування не маю.
Ольга ВАСИЛЕНКО
Лубни, Полтавська область