«Алюзії до альбому і тексту пісні «Дольче Віта» навіяні фільмом Фелліні. Коли я його дивився, мене дуже вразило, що людина без прямої критики, без жодного наїзду проїхалася іронічним бульдозером по італійському вищому світу. Я почав думати, в яких реаліях ми живемо», — такими словами пояснив Святослав Вакарчук ідею та суть нового, сьомого за ліком, альбому «Океану Ельзи» Dolce Vita. Презентація платівки відбулася вчора в модному київському Sky Cafe. Аскетична стилістика закладу відповідала стилістиці оформлення альбому: на білому тлі два чорні трикутники — читай Play і Dolce Vita.
У платівці 13 пісень і бонус–трек — українська пісня «Ой чий там кінь стоїть». Кожна з них, якщо вірити Вакарчуку, авторові більшості композицій, закликає задуматися про фальш українського шоу–бізнесу і політики, про справжні і штучні цінності. Скласти хоча б якесь враження про Dolce Vita українці могли, прослухавши пісню «Я так хочу...», що з’явилася в ротації в листопаді минулого року. Декларуючи своєрідну аскезу, музиканти в новому альбомі відмовилися від залучення додаткових музичних інструментів. У результаті отримали звучання гурту часів «Янанебібув» (не дивно, оскільки саунд–продюсером обох альбомів став Євген Ступка). «Ми робили все, щоб максимально наблизити звук до концертного», — пояснив Вакарчук.
Буквально завтра «Океан Ельзи» вирушить у тур на підтримку нового альбому, який почнеться із Росії, охопить Україну, Європу, Сполучені Штати і Канаду, і триватиме до грудня. Чому Україна не перша, Вакарчук пояснив так: «Океан Ельзи», турбуючись у першу чергу про слухачів України, зробив так, щоб українські концерти проходили в той час, коли їх можна провести на стадіонах, коли буде тепло, більше людей прийде і можна буде зробити дешевші квитки».
Скільки коштуватиме радість потрапити на концерт — ще підраховують. А Dolce Vita — уже в продажу, коштує 35—40 гривень.