Ініціатори нововведення переконані, що це дозволить дисциплінувати візників, а відтак і зменшити кількість дорожніх пригод, що трапляються за участi гужового транспорту. Поки що подібне посвідчення «водія кобили» на Рівненщині має лише кожен четвертий водій гужового транспорту. Ті, хто його вже отримав, кажуть, що візникові зовсім не завадять знання правил дорожнього руху. Особливо якщо доводиться часто виїжджати на пожвавлену трасу. Тим більше, що кінь не машина — відразу не зупиниться. Аби отримати посвідчення, потрібно прослухати курс правил дорожнього руху та вступити до Всеукраїнської спілки автомобілістів. Саме ця організація спільно із селищними радами і займається «паспортизацією» візників. Вступний внесок — п'ять гривень, надалі — по три гривні щороку. Хоча не всі селяни поставилися до цієї новації з ентузіазмом, проте її ініціатори кажуть, що з часу видачі посвідчень частка дорожньо-транспортних пригод за участю гужового транспорту зменшилася майже вдвічі. Крім цього, селяни побачили тут i матеріальну вигоду. «Не можна сказати, що ми змушуємо візників отримати посвідчення. Хоча й буває по-різному, — каже голова Варковицької сільради Дубнівського району Михайло Чиж. — Наприклад, останнім часом селяни почали розуміти: якщо на їхню фуру наїде автомобіль, а в них буде посвідчення, то в суді це стане вагомим аргументом для отримання компенсації. І подібні випадки вже були».
Державна автоінспекція лише вітає запровадження посвідчень. Працівники ДАІ переконані, що тепер їм буде легше встановити особу візника, який порушив правила. До того ж наявність посвідчень у всіх візників зробить їх більш законослухняними та дисциплінованими. Ще одна проблема — відсутність на підводах світлоповертачів. Через це вони у темну пору доби стають на дорозі майже невидимими. Втім найближчим часом на Рівненщині очікують введення єдиного стандарту на прилади, якими має бути обладнаний гужовий транспорт. А ще у планах — встановити на кожну підводу державний номер. І вже після цього кожен візник зможе відчути себе повноправним учасником дорожнього руху.